|
|||||
Year/Semester of Study | 3 / Spring Semester | ||||
Level of Course | 1st Cycle Degree Programme | ||||
Type of Course | Compulsory | ||||
Department | GEOGRAPHY | ||||
Pre-requisities and Co-requisites | None | ||||
Mode of Delivery | Face to Face | ||||
Teaching Period | 14 Weeks | ||||
Name of Lecturer | AHMET UYSAL (ahmetuysal@nevsehir.edu.tr) | ||||
Name of Lecturer(s) | |||||
Language of Instruction | Turkish | ||||
Work Placement(s) | None | ||||
Objectives of the Course | |||||
.To be able to do the basic requirements for field studies |
Learning Outcomes | PO | MME | |
The students who succeeded in this course: | |||
LO-1 | . |
PO-8 Sahip oldugu bilgi ve becerileri laboratuvar ve arazi çalismalari ile bütünlestirebilme PO-12 Bireysel calisma becerisi ve bagimsiz karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazili ifade ederek iletisim kurabilme |
Examination |
LO-2 | . |
PO-4 Insan-mekan etkilesiminin tespitinde yararlanilan baslica arastirma yontem ve tekniklerini kullanabilme, bu etkilesimin ifadesinde kullanilan gorsel araclari (tablo, grafik, harita) vb hazirlayabilme ve gerekli arac gerecleri yazilimlari kullabilme PO-9 Cografil verilerin toplanmasi, yorumlanmasi, degerlendirilmesi ve akademik yayin haline getirilmesi sürecinde bilimsel etik degerlere uygun hareket etme. |
Examination |
LO-3 | . |
PO-8 Sahip oldugu bilgi ve becerileri laboratuvar ve arazi çalismalari ile bütünlestirebilme PO-9 Cografil verilerin toplanmasi, yorumlanmasi, degerlendirilmesi ve akademik yayin haline getirilmesi sürecinde bilimsel etik degerlere uygun hareket etme. PO-11 Cografi konulari, sistematik bir yaklasimla ele alma, arastirma ve sunma becerisi PO-12 Bireysel calisma becerisi ve bagimsiz karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazili ifade ederek iletisim kurabilme |
Examination |
PO: Programme Outcomes MME:Method of measurement & Evaluation |
Course Contents | ||
Field study preparation, Field study plan, Field study data collection, Field study report, Field study assessment | ||
Weekly Course Content | ||
Week | Subject | Learning Activities and Teaching Methods |
1 | . | . |
2 | . | . |
3 | . | .. |
4 | . | . |
5 | . | . |
6 | . | .. |
7 | . | . |
8 | mid-term exam | |
9 | . | . |
10 | . | . |
11 | . | . |
12 | . | . |
13 | . | . |
14 | . | . |
15 | final exam | |
Recommend Course Book / Supplementary Book/Reading | ||
1 | DOĞANAY Hayati , Coğrafya'da metodoloji ,, 1992 , A.Ü. Yay. No: 739 Erzurum | |
2 | AlkıĢ, S., 2007, Coğrafya Öğretiminde Ġnceleme Gezileri ve Arazi ÇalıĢmaları, İçinde Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar, (Ozey, R., Demirci A., Editör). Aktif, İstanbul | |
Required Course instruments and materials | ||
.Projector |
Assessment Methods | |||
Type of Assessment | Week | Hours | Weight(%) |
mid-term exam | 8 | 1 | 40 |
Other assessment methods | |||
1.Oral Examination | |||
2.Quiz | |||
3.Laboratory exam | |||
4.Presentation | |||
5.Report | |||
6.Workshop | |||
7.Performance Project | |||
8.Term Paper | |||
9.Project | |||
final exam | 16 | 1 | 60 |
Student Work Load | |||
Type of Work | Weekly Hours | Number of Weeks | Work Load |
Weekly Course Hours (Theoretical+Practice) | 3 | 14 | 42 |
Outside Class | |||
a) Reading | 6 | 5 | 30 |
b) Search in internet/Library | 5 | 5 | 25 |
c) Performance Project | 0 | ||
d) Prepare a workshop/Presentation/Report | 0 | ||
e) Term paper/Project | 0 | ||
Oral Examination | 0 | ||
Quiz | 0 | ||
Laboratory exam | 0 | ||
Own study for mid-term exam | 6 | 3 | 18 |
mid-term exam | 1 | 1 | 1 |
Own study for final exam | 8 | 4 | 32 |
final exam | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Total work load; | 149 |