| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | 
		PÇ | 
		ODY | 
	
	
		| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | 
		 | 
		 | 
	
		
		| DÖÇ-1 | 
		Orta düzeyde İtalyanca anlayabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-17 İkinci bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-2 | 
		Orta düzeyde kelime bilgisini kullanabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-17 İkinci bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-3 | 
		Basit gelecek zamanı kullanabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-17 İkinci bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-4 | 
		Orta düzeyde çeviri yapabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-17 İkinci bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi | 
	
	
		| Dersin İçeriği | 
	
	
		| Dört temel dil becerisine odaklı olarak, grup çalışması, İtalyanca becerileri geliştirici alıştırmalar, dilbilgisi alıştırmaları, okuma, yazma ve dilbilgisi alıştırmaları | 
	
	
		| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | 
	
	
		| Hafta | 
		Detaylı İçerik | 
		Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
	
	
		
		| 1 | 
		Geçen dönem öğrenilenlerin genel tekrarı
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 2 | 
		İyelik zamirleri ve sıfatlar
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 3 | 
		Kısa okuma parçaları ve diyaloglar
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 4 | 
		Basit gelecek zaman ve uygulamaları
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 5 | 
		Zamirler, “ci” ve “vi” nin fiillerle kullanımı
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 6 | 
		Dolaylı ve doğrudan zamirler
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 7 | 
		Tüm zamirlerin tekrarı
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 8 | 
		Ara Sınav | 
		 | 
	
		
		| 9 | 
		Basit geçmiş zaman ve uygulamaları
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 10 | 
		Zamirler, ‘ con,per, da, di, a, in, fra, tra’ ve bağlaçlar
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 11 | 
		Bir tatilin anlatılması
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 12 | 
		Telefon diyalogları
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 13 | 
		Barda ve Otelde diyaloglar
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 14 | 
		Kısa hikâye okuması
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
		
		| 15 | 
		Genel Tekrar
 | 
		Boşluk doldurma, Soru-Cevap, Kelime çalışması | 
	
	
	
		| 16 | 
		Final Sınavı | 
		 | 
	
	
	
		| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | 
	
		
		| 1 | 
		Katerinov, K. Boriosi. K. Laura, B, Mauro, P. (1983) La Lingua Italiana per Stranieri. Roma: Universiti di Perugia | 
	
		
		| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | 
	
	
		| Katerinov, K. Boriosi. K. Laura, B, Mauro, P. (1983) La Lingua Italiana per Stranieri. Roma: Universiti di Perugia |