|
|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 1 / Bahar | ||||
| Ders Düzeyi | Lisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | BİYOLOJİ | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | OLCAY UZUN (olcayuzun@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
| Öğretim Dili | Türkçe | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Bu dersin sonunda öğrencilerin kendilerini ingilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamak. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | Öğrenciler çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-2 | Öğrenciler günlük yaşam ile ilgili cümleler kurup, paragraf yazabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-3 | Öğrenciler ingilizce konuşma yeteneğine erişecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-4 | Öğrenciler herhangi bir konuda ingilizce gramer kurallarını kullanarak yazabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
|||
| Dersin İçeriği | ||
| Öğrenciler günlük yaşamla ilgili cümle kurup, ingilizce grammer kurallarını kullanarak yazı yazabilecekler ve konuşabilecekler | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 | Saatler | Anlatım |
| 2 | Saatler hakkında diyalog kurma | Konuşma- Örnekleme- Rol yapma |
| 3 | Birini davet etme- Yardımcı fiil kullanarak soru sorma | Anlatım- Konuşma |
| 4 | Tarihler- Sıra sayıları | Anlatım- Aktivite |
| 5 | Yer ve zaman zarflar | Anlatım |
| 6 | Kıyafetler- İşaret Sıfatları | Sözlük kullanımı- Anlatım |
| 7 | İstekler ve İhtiyaçlar- Geniş Zaman | Anlatım |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Kıyafet tanımlama- sıfatlar | Anlatım- Sözlük kullanımı- Örnekleme |
| 10 | Geniş zaman - bilgi edinme soruları | Anlatım |
| 11 | Kıyafetler hakkında diyalog kurma | Rol yapma- Konuşma |
| 12 | Yaşadığımız, Çalıştığımız, okuduğumuz yer- Yer Edatları | Anlatım- Sözlük kullanımı |
| 13 | Evimizi tanımlama- Bulunma Durumu | Anlatım- Örnekleme |
| 14 | Araç- gereç ve Mobilya hakkında kelime | Sözlük kullanımı |
| 15 | Genel Tekrar | Anlatım- Aktivite |
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Top Notch- Fundamentals A | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Top Notch - Fundamentals A | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
| Ara Sınav | 8 | 1 | |
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | |||
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 1 | |
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 1 | 5 | 5 |
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 0 | ||
| Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| 0 | |||
| 0 | |||
| Toplam İş Yükü | 56 | ||