|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 2 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Önlisans | ||||
Ders Türü | Seçmeli | ||||
Bölümü | TIBBİ TANITIM VE PAZARLAMA | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ZEYNEP SOYLU (zeynepsoylu@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
FERDA ÜSTÜN, | ||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Elektronik sunu programları tanıma ve kullanabilme. Elektronik Sunu Tasarımı yapabilme. Elektronik sunu gösterimi yapabilme. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Elektronik sunu programını tanımlayabilir. |
PÇ-15 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Elektronik Sunu Tasarımı yapabilir. |
PÇ-1 Tıbbi tanıtım ile ilgili temel bilimsel bilgiye ulaşma, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir. PÇ-7 Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Sunu hazırlayabilir. |
PÇ-8 Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre içinde proje ve etkinliklere katkı verir. PÇ-15 Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Elektronik sunuyu tanımlayabilme, ilkelerini ve genel prensiplerini uygulayabilme; Elektronik sunu programını tanımlayabilme, elektronik sunu programına ait menü ve komutları tanımlayabilme; Bir elektronik sunuyu amacını en iyi yansıtacak şekilde hazırlayabilme ve sunabilme. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Sunu Nedir? Sunum Yaparken Dikket Edilecek Hususlar | Anlatım- Uygulama |
2 | Elektronik sunuyu tanımlayabilme | Anlatım- Uygulama |
3 | İlkeler ve genel prensiplerini uygulayabilme | Anlatım- Uygulama |
4 | Çeşitli Uygulamalar | Anlatım- Uygulama |
5 | Uygulamalara devam | Anlatım- Uygulama |
6 | Uygulamalara devam | Anlatım- Uygulama |
7 | Elektronik sunu programını tanımlayabilme | Anlatım- Uygulama |
8 | Ara Sınav | |
9 | Elektronik sunu programına ait menüler | Anlatım- Uygulama |
10 | Elektronik sunu programına ait menüler | Anlatım- Uygulama |
11 | Elektronik sunu programı komutları tanımlayabilme | Anlatım- Uygulama |
12 | Menü ve komut uygulamaları | Anlatım- Uygulama |
13 | Menü ve komut uygulamaları | Anlatım- Uygulama |
14 | Bir elektronik sunuyu amacını en iyi yansıtacak şekilde hazırlayabilme | Anlatım- Uygulama |
15 | Bir elektronik sunuyu amacını en iyi yansıtacak şekilde sunabilme | Anlatım- Uygulama |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | ÇÖMLEKÇİ, Mehmet, PC Donanımı, Alfa Yayınları, İstanbul, 2002 | |
2 | Etkili Sunum Teknikleri. Ayşen Temel Eğinli, Demet Gürüz, 2010, Detay Yayıncılık | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 14 | 14 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 2 | 10 | 20 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Final Sınavı | 0 | ||
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 91 |