Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Mimaride seramiğin önemini açıklayabilir. |
PÇ-6 Fikir ve sanat eserleri alanlarında mesleki ve etik sorumluluk bilinci
|
Seminer-Sunum-Rapor |
DÖÇ-2 |
Mimari eserleri inceleyebilir. |
PÇ-2 Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumlama becerisi
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Mimaride seramiğin tarihini öğretebilir. |
PÇ-8 Sanat/tasarım çözümlemelerinin,evrensel ve toplumsal boyutlarda etkilerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
|
Sözlü Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Kent Seramiklerinin incelenmesi |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Kent Seramiği I Dersi hakkında genel değerlendirme ve yeni proje konuları üzerine tartışmalar |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
2 |
Proje konuları hakkında öneriler |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
3 |
Proje konularının belirlenmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
4 |
Proje konularının belirlenmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
5 |
Kent Seramiğinden Örneklerin İncelenmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
6 |
Antoni Gaudi ve eserlerinin incelenmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
7 |
Sınav öncesi proje ön değerlendirme |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Projelerin maket uygulamaya geçilmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
10 |
Projelerin maket uygulamaya geçilmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
11 |
Maket uygulama |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
12 |
Maket uygulama |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
13 |
Maket uygulama |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
14 |
Maket uygulama |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
15 |
Maketlerin bitirilmesi ve dönemin genel değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru-cevap, Beyin Fırtınası |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Antoni Gaudi - Jeremy Roe |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Ders Notları |