|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 2 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Yükseklisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | HEMŞİRELİK (NİĞDE ORTAK YÜKSEK LİSANS) | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | AYNUR KIZILIRMAK (akizilirmak@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Tez konusunda edindiği bilgileri değerlendirebilir, geliştirebilir ve bunları kullanabilir, Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilir, Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması aşamasında bilimsel ve etik değerleri dikkate alabilir, Tez konusu ile ilgili verilerin değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri dikkate alabilir, |
PÇ-1 1- Hemşirelik felsefesini bilir PÇ-2 2- Hemşireliğin temel kavramları arasındaki ilişkiyi analiz eder PÇ-3 3- Hemşireliğin mesleki değerlerini içselleştirir PÇ-4 4- Hemşirelik alanında derin ve sistematik bir bilgi düzeyine sahip olur PÇ-5 5- Sağlık alanındaki modern, teknik ve bilgi teknolojilerini bilerek kanıta dayalı hemşirelik uygulamaları doğrultusunda bilgi ve becerisini kullanır PÇ-9 9- Hemşirelik alanına katkı sağlayacak araştırmalar yapar PÇ-10 10- Hemşirelik alanına özgü bilimsel gelişmeleri izler PÇ-11 11- Hemşirelik alanına özgü eriştiği bilgiyi analiz eder |
Dönem Ödevi - Proje |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
2 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
3 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
4 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
5 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
6 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
7 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
8 | Ara Sınav | |
9 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
10 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
11 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
12 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
13 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
14 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
15 | Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma | Tartışma Yöntemi |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Tez konusu ile ilgili kitaplar, dergiler, makakleler | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Bilgisayar |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | |||
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | 100 | ||
Final Sınavı |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 23 | 14 | 255 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 11 | 14 | 154 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 12 | 14 | 168 |
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 0 | ||
Ara Sınav | 0 | ||
Final Sınavı İçin Hazırlık | 0 | ||
Final Sınavı | 0 | ||
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 672 |