| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
| DÖÇ-1 |
Verilen bir konuda detaylı bir literatür araştırması yapabilir. |
PÇ-6 Alandaki ulusal/uluslararası bilimsel gelişmeleri takip eder, ve bunları alanında uygular.
|
Seminer-Sunum-Rapor |
| DÖÇ-2 |
İlgi alanında ya da farklı bir alanda önceden tanımlanmış bir problem çözüm üretebilmek adına literatür araştırması verilerini sınıflandırabilir. |
PÇ-9 Diğer alanlar ile eğitim alanındaki bilgilerini sentezleyebilir.
|
Seminer-Sunum-Rapor |
| DÖÇ-3 |
Literatür araştırması sonuçlarını sentezleyebilir, analiz edebilir ve yorumlayabilir |
PÇ-9 Diğer alanlar ile eğitim alanındaki bilgilerini sentezleyebilir.
|
Seminer-Sunum-Rapor |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
| Dersin İçeriği |
| Seminerin amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literatür araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literatür araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literatür ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır |
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
| Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 |
Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 2 |
Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 3 |
Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 4 |
Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 5 |
Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 6 |
Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 7 |
Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 8 |
Ara Sınav |
|
| 9 |
Yapılan gelişmelerin izlenmesi |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 10 |
İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 11 |
İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 12 |
Çalışılan konu hakkında rapor yazımı |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 13 |
Çalışılan konu hakkında rapor yazımı (devam) |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 14 |
Çalışılan konu hakkında rapor yazımı |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 15 |
Çalışılan konu hakkında rapor yazımı.Raporun tamamlanması ve dinleyici bir kitle önünde Sunulması |
Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, İkili Çalışma |
| 16 |
Final Sınavı |
|
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
| 1 |
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|