| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
| DÖÇ-1 |
Tez planı hazırlar |
PÇ-5 Uzmanlık gerektiren sorunlara nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir.
|
Dönem Ödevi - Proje |
| DÖÇ-2 |
Uzmanlık alanı ile ilgili temel kavramları açıklayabilir. |
PÇ-8 Alanı ile ilgili takım çalışmalarına etkin olarak katılır ve(ya) liderlik yapar. PÇ-10 Alanındaki çalışmaları yaşam boyu öğrenme çerçevesinde yürütür. PÇ-11 Alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve alanı dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır.
|
Sözlü Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
| Dersin İçeriği |
| Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme, hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi, öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması süreçleri |
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
| Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 2 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 3 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 4 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 5 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 6 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 7 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 8 |
Ara Sınav |
|
| 9 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 10 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 11 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 12 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 13 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 14 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 15 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
| 16 |
Final Sınavı |
|
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|