Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Tez planı hazırlar |
PÇ-5 Uzmanlık gerektiren sorunlara nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir.
|
Dönem Ödevi - Proje |
DÖÇ-2 |
Uzmanlık alanı ile ilgili temel kavramları açıklayabilir. |
PÇ-8 Alanı ile ilgili takım çalışmalarına etkin olarak katılır ve(ya) liderlik yapar. PÇ-10 Alanındaki çalışmaları yaşam boyu öğrenme çerçevesinde yürütür. PÇ-11 Alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve alanı dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır.
|
Sözlü Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme, hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi, öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması süreçleri |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
2 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
3 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
4 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
5 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
6 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
7 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
10 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
11 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
12 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
13 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
14 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
15 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|