|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | DİŞ HEKİMLİĞİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | İngilizce | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı dönem sonunda öğrencilerin kendilerini İngilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamak ve temel dil becerisini başlangıç seviyesinden orta-öncesi seviyeye kadar kazandırmaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Temel düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir. |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-2 | Dil becerisini temel düzeyde kullanabilir. |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-3 | Geçmişini ve çevresinde olup biteni basit şekilde ifade eder. |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-4 | kendisi ve çevresi hakkındaki basit kelimeleri ve tamlamaları anlayabilir |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-5 | güncel problemlerle ilgili makaleleri ve raporları okuyabilir. |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-6 | Belirli bir konu üzerinde görüş açıklayabilir. |
PÇ-11 Uluslararası düzeyde, yayınları takip eder, değerlendirir, sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında uygular. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Bu ders hedef dilde dört temel dil becerisi temelinde alıştırma ve pratik uygulamaları içermektedir. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Geçmiş Zaman (2), Zaman Zarfları, Özel Günler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
2 | Geçmiş Zaman (2), Zaman Zarfları, Özel Günler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
3 | Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Some / Any, I like / I'd like yapıları, How much ve How many soruları, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
4 | Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Some / Any, I like / I'd like yapıları, How much ve How many soruları, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
5 | Sıfatlarda Kıyaslama ve Derecelendirme, Have Got yapısı, Şehir ve Ülke | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
6 | Sıfatlarda Kıyaslama ve Derecelendirme, Have Got yapısı, Şehir ve Ülke | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
7 | Genel Tekrar | Anlatım - Soru Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | Şimdiki Zaman, Something / Nothing, İnsanları Tarif Etme, Sosyal İfadeler (2) | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
10 | Şimdiki Zaman, Something / Nothing, İnsanları Tarif Etme, Sosyal İfadeler (2) | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
11 | Gelecek Zaman (going to), Amaç Mastarı, Hava Durumu, Tavsiyeler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
12 | Gelecek Zaman (going to), Amaç Mastarı, Hava Durumu, Tavsiyeler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
13 | Perfect Tense ve zaman zarfları, Take ve Get fiilleri, Ulaşım ve Seyahat | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
14 | Perfect Tense ve zaman zarfları, Take ve Get fiilleri, Ulaşım ve Seyahat | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
15 | Genel Tekrar | Anlatım - Soru Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: | |
2 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Çevrimiçi Çalışma Platformu. Oxford: Oxford University Press. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitabı, Bilgisayar, Çevirimiçi Çalışma Platformu |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 24 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 |
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 0 | ||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Vize için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Final için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Toplam İş Yükü | 60 |