|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İNGİLİZCE) | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | SERKAN COŞKUN (serkancoskun@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
To equip students with fundamental skills from Internediate to Upper-Intermediate level with a focus on IR. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Can use the elementary structures of English grammar. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Can use the language skills at elementary level. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Can communicate about simple and routine matters. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 | Can communicate about simple and routine matters. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
English grammer, reading, writing, listening and speaking skills, academic discussions and writing. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | can/can't, adverbs, was were could, was born, compound words, prepositions. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
2 | can/can't, adverbs, was were could, was born, compound words, prepositions. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
3 | can/can't, adverbs, was were could, was born, compound words, prepositions. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
4 | can/can't, adverbs, was were could, was born, compound words, prepositions. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
5 | Past Simple 1" regular/irregular, time expressions, describing feelings, describing things | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
6 | Past Simple 1" regular/irregular, time expressions, describing feelings, describing things | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
7 | Past Simple 1" regular/irregular, time expressions, describing feelings, describing things | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
8 | Ara Sınav | |
9 | Past Simple 2 questions/negatives, adverbs, special occasions | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
10 | Past Simple 2 questions/negatives, adverbs, special occasions | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
11 | Past Simple 2 questions/negatives, adverbs, special occasions | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
12 | Past Simple 2 questions/negatives, adverbs, special occasions | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
13 | Count and Uncount nouns, I like/I would like, some/any, How much/How many, food and drink, verbs "chop/fry/boil/mix, daily needs, shopping, sounding polite. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
14 | Count and Uncount nouns, I like/I would like, some/any, How much/How many, food and drink, verbs "chop/fry/boil/mix, daily needs, shopping, sounding polite. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
15 | Count and Uncount nouns, I like/I would like, some/any, How much/How many, food and drink, verbs "chop/fry/boil/mix, daily needs, shopping, sounding polite. | Lecture, Question and Answer, Individual Study, Group Work |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Headway Elementary 4th Edition Student's Book ve Headway Elementary 4th Edition Workbook. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Textbook and other written sources, the internet. |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 3 | 14 | 42 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 0 | ||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Vize için çevrimiçi pratik | 2 | 8 | 16 |
Final için çevrimiçi pratik | 2 | 8 | 16 |
Toplam İş Yükü | 90 |