|
|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
| Ders Düzeyi | Lisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
TUĞBA KAPLAN, | ||||
| Öğretim Dili | Türkçe | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Bu dersin amacı öğrencilerin temel düzeyde İngilizce dil becerilerini geliştirmesini sağlamaktır. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | Temel seviyede İngilizce’de okuduğunu anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Dönem Ödevi - Proje Uygulama Sınavı |
| DÖÇ-2 | Temel seviyede İngilizce’de dinlediğini anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
| DÖÇ-3 | Temel seviyede İngilizce paragraf yazabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
| DÖÇ-4 | Temel seviyede İngilizce dilbilgisi yapılarını anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
| DÖÇ-5 | Günlük basit konuşmaları (kendini tanıtma, tanışma, selamlama, adres sorma, alışveriş vb.) üretebilir |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
|||
| Dersin İçeriği | ||
| Bu ders temel düzeyde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
| 2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
| 3 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
| 4 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
| 5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
| 6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
| 7 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
| 10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
| 11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
| 12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
| 13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
| 14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
| 15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press | |
| 2 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: Oxford University Press. | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
| Ara Sınav | 8 | 1 | 24 |
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 |
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 0 | ||
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 0 | ||
| Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Vize için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
| Final için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
| Toplam İş Yükü | 60 | ||