|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
TUĞBA KAPLAN, | ||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı öğrencilerin temel düzeyde İngilizce dil becerilerini geliştirmesini sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Temel seviyede İngilizce’de okuduğunu anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Dönem Ödevi - Proje Uygulama Sınavı |
DÖÇ-2 | Temel seviyede İngilizce’de dinlediğini anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
DÖÇ-3 | Temel seviyede İngilizce paragraf yazabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
DÖÇ-4 | Temel seviyede İngilizce dilbilgisi yapılarını anlayabilir. |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
DÖÇ-5 | Günlük basit konuşmaları (kendini tanıtma, tanışma, selamlama, adres sorma, alışveriş vb.) üretebilir |
PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Performans Ödevi Uygulama Sınavı |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Bu ders temel düzeyde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
3 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
4 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
7 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press | |
2 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: Oxford University Press. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 24 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 |
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 0 | ||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Vize için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Final için çevrim içi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Toplam İş Yükü | 60 |