Dersin İçeriği |
Bu ders; temel iletişim, basit günlük konuşma diyaloglarını ve temel okuma parçalarını anlamak ve günlük temel konuşma dilinde iletişim kurmak için gerekli olan yapılar ve sözcükler, hedef dilin kültürü ile bilgi konularını içermektedir. |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Kendini ve başkalarını tanıtma‘du’ ve ‘Sie’ ayrımı; temel sözcük dizilişi |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
2 |
20’ye kadar rakamlar, fiiller kişi zamirleri |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
3 |
Hobiler, günler, randevulaşma |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
4 |
meslekler, sayılar Çoğul, |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
5 |
Çoğul, Evet-Hayır soruları |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
6 |
Yerler hakkında soru sormak ve bilgi verme, Akkusativ isteyen fiiller |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
7 |
belirli belirsiz Artikel, olumsuzluk eki |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Yemek hakkında konuşmak w-soruları yiyecek içeçekler |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
10 |
alışveriş, soru sormak- cümelde kelimelerin yerleri |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
11 |
Akkusativ isteyen fiiller zamanı sorma aile hakkında konuşmak |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
12 |
Randevulaşma özür dileme telefonda randevulaşma |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
13 |
Birlikte plan yapmak, davetiye anlamak ve yazmak boş zaman aktiviteleri |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
14 |
Olaylar hakkında konuşma metinden belli bilgilere ulaşma radyodan aktivite bilgileri edinme |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
15 |
tekrar ve sınava hazırlık |
Anlatım,Grup çalışması, Soru-Yanıt |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Pilaska, A. und Wirth, K. (2012). Netzwerk Lehrerhandbuch. München:Klett--Langenscheidt KG. |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Ders Kitabı, CD |