Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Tez planı hazırlar |
PÇ-3 Eğitim teknolojilerindeki ulusal ve uluslararası araştırmaları ve yenilikleri izleyerek edindiği bilgileri, kuramsal ve uygulamalı çalışmaları ile mesleki ve akademik yaşantısında kullanır. PÇ-6 Araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak bağımsız veya bir takımın üyesi olarak bilimsel çalışmalar yapar.
|
Seminer-Sunum-Rapor |
DÖÇ-2 |
Uzmanlık alanı ile ilgili temel kavramları açıklayabilir. |
PÇ-3 Eğitim teknolojilerindeki ulusal ve uluslararası araştırmaları ve yenilikleri izleyerek edindiği bilgileri, kuramsal ve uygulamalı çalışmaları ile mesleki ve akademik yaşantısında kullanır. PÇ-6 Araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak bağımsız veya bir takımın üyesi olarak bilimsel çalışmalar yapar.
|
Seminer-Sunum-Rapor |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Bu ders, tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme, hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi, öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması süreçlerini içerir. |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
2 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
3 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
4 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
5 |
Tez danışmanının sorumluluğu ve gözetiminde, öğrencinin yüksek lisans programını tamamlama safhasında tez planı hazırlama ve geliştirme |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
6 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
7 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
10 |
Hazırlanan teze ilişkin dönütlerin verilmesi |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
11 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
12 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
13 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
14 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
15 |
Öğrencinin uzmanlık alanıyla ilgili bilgi ve becerilerinin artırılması |
Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi İkili Çalışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|