|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ (TEKLİF EDİLEN) | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ERHAN IŞIKDEMİR (erhanisikdemir@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Geçmiş zaman gelecek zaman kipleri (can could may must vb.); bu zamanlarda ve kiplerde konuşma okuma yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (lokanta ve restoranlarda soru sorma yemek siparişi verme vb.); okuma becerileri (internet hava durumu raporları yemek tarifi afiş/poster metinleri vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma yazılı yol tarifi verebilme e-posta/davetiye yazma vb.); dinleme becerilerine (hava durumu raporu yemek tarifi vb.) ilişkin kazanımlar elde etmek. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Temel İngilizce gramer yapısını öğrenir. |
PÇ-8 Yabancı dilde iletişim kurma becerisine sahip olur. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Dönem Ödevi - Proje |
DÖÇ-2 | İçinde bulunduğu bir ortamda kendisini ifade edebilir. |
PÇ-8 Yabancı dilde iletişim kurma becerisine sahip olur. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Dönem Ödevi - Proje |
DÖÇ-3 | Alanıyla ilgili olarak okuduğunu anlayıp yorumlayabilir. |
PÇ-8 Yabancı dilde iletişim kurma becerisine sahip olur. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Dönem Ödevi - Proje |
DÖÇ-4 | Başka bir dil öğrenme yolu ile kendine olan özgüveni geliştirir. |
PÇ-8 Yabancı dilde iletişim kurma becerisine sahip olur. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Dönem Ödevi - Proje |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Bu ders, temel İngilizce gramer yapıları, konuşma, okuma, yazma ve dinleme becerilerini geliştirmeyi hedefler. Öğrenciler, günlük yaşamda kullanılan dil yapıları, aile ve şehir hakkında konuşma, restoran diyalogları, meslekler ve geçmiş zaman kullanımı gibi konuları öğrenirler. Ayrıca, gelecek zaman yapıları, yön tarif etme ve temel yazma becerileri gibi konular da ele alınır. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma |
3 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
4 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma |
5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap |
7 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap |
10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap |
12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap |
14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Murphy, R. 2006; Essential Grammer In Use, Cambridge, Great Britain | |
2 | Redston, C. 2006; Face2face Elementary Course Book, Cambridge, Great Britain | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders Kitabı: Murphy R. 2006; Essential Grammar In Use Cambridge Great Britain Ders Kitabı: Redston C. 2006; Face2face Elementary Course Book Cambridge Great Britain Sunumlar (PowerPoint) Ders notları (PDF) Video dersler |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 3 | 14 | 42 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 14 | 14 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 5 | 1 | 5 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 10 | 1 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 73 |