| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | 
		PÇ | 
		ODY | 
	
	
		| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | 
		 | 
		 | 
	
		
		| DÖÇ-1 | 
		Bilinen ve rutin operasyonel konularda sınırlı bilgi alışverişinde bulunabilecek kadar dilbilgisi yapısı kullanabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-2 | 
		İnsanların, yaşam veya çalışma koşullarının, günlük rutinlerin, sevdikleri/sevmedikleri şeylerin vb. basit bir tanımını veya sunumunu bir listeye bağlı kısa basit ifadeler ve cümleler dizisi olarak verebilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-3 | 
		Günlük veya işle ilgili yüksek sıklıkta kullanılan dilden oluşan somut türdeki bilindik konulara ilişkin kısa, basit metinleri anlayabilir | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-4 | 
		İnsanlar, mekanlar, bir iş veya eğitim deneyimi gibi gündelik çevre unsurlarını tanımlayabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-5 | 
		Bildik bir konuda kısa, prova edilmiş, temel bir sunum yapabilecek kelime ve yapıları kullanabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-6 | 
		Karşılaştığı mektup, broşür ve olayları anlatan kısa gazete makaleleri gibi daha basit yazılı materyallerdeki belirli bilgileri tanımlayabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-7 | 
		Bilgi istemek veya onay istemek ve vermek için olgusal nitelikte basit e-postalar/mektuplar yazabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-8 | 
		Temel günlük kelime ve ifadeleri kullanarak kişisel ilgi alanlarına giren konular (örn. yaşam tarzları ve kültür, hikayeler) hakkında izlenim ve görüşlerini yazılı olarak aktarabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-5 Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi | 
	
	
		| Dersin İçeriği | 
	
	
		| A2 seviyede 4 beceriye dayandırılmıştır. Hedef dili daha etkin kullanmak adına gramatik temel oluşturmak hedeflenmiştir. | 
	
	
		| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | 
	
	
		| Hafta | 
		Detaylı İçerik | 
		Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
	
	
		
		| 1 | 
		1. Ünite - Kendini tanıtma ve kendinden bahsetme, bir arkadaş veya bir aile üyesinden bahsetme, öneride bulunma, kişisel profil yazma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 2 | 
		2. Ünite - Yiyecek alışverişi ve yeme alışkanlıkları hakkında konuşma, çevrim içi yorum yazma, hayatındaki önemli şeylerden bahsetme. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 3 | 
		2. Ünite -Restoranda yemek siparişi verme, özel bir olay hakkında konuşma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 4 | 
		3. Ünite - Evindeki nesneleri tanımlayarak onlardan bahsetme, davet kabul etme, bir arkadaşına ülken ile ilgili tavsiyelerde bulunma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 5 | 
		3. Ünite - İnternet sitesi için bir evi tasvir etme, yaşadığınız bölge ile ilgili email yazma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 6 | 
		4. Ünite - Yaşamında bir zaman dilimi hakkında konuşma, özel bir zaman ile ilgili yazma, bir arkadaş için bir şey satın alma | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 7 | 
		4. Ünite - Bir ayakkabı mağazasında yardım isteme, ziyaret için en iyi zaman konusunda email yazma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 8 | 
		Ara Sınav | 
		 | 
	
		
		| 9 | 
		5. Ünite - Yaşamından bahsetme, önemli bir yaşam olayını anlatma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 10 | 
		5. Ünite - Özür dileme ve bahane göstermek, bir yakın zaman etkinliği konusunda yazma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 11 | 
		6. Ünite - Bir resimdeki insanları ve ne yaptıklarını tanımlama, bir deneyim konusunda yazma, farklı ulaşım araçları ile yapılan seyahatlerden bahsetme. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 12 | 
		7. Ünite - Gönüllü yapılan mesleklerden bahsetme, bir şey istemek ya da bilgi vermek için telefon görüşmesi yapmak, araştırma yapmak ve araştırmanın özetini yazmak. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 13 | 
		8. Ünite - Ziyaret edilebilecek bir şehirden bahsetme, biri ile görüşme yapma ve ona gezi önerisinde bulunma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 14 | 
		8. Ünite - Otelde ricada bulunma ve teklif etme, bir gezi tasviri yazma. | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
		
		| 15 | 
		Genel Tekrar | 
		rol yapma, drama, soru-cevap, ikili çalışma, grup çalışması, eklektik | 
	
	
	
		| 16 | 
		Final Sınavı | 
		 | 
	
	
	
		| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | 
	
		
		| 1 | 
		Eales, F., & Oakes, S. (n.d.). Speakout (3rd ed., A2 level, Student's Book). Pearson. | 
	
		
		| 2 | 
		Eales, F., & Oakes, S. (n.d.). Speakout (3rd ed., A2 level, Workbook). Pearson | 
	
		
		| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | 
	
	
		| A2 seviyede öğrenci kitabı ve çalışma kitabı, bilgisayar ve projeksiyon. |