Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Temel düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir. |
PÇ-19 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az. Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanır.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Dört dil becerisini temel düzeyde kullanabilir. |
PÇ-19 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az. Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanır.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Geçmişini ve çevresinde olup biteni basit şekilde ifade eder. |
PÇ-19 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az. Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanır.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. |
PÇ-19 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az. Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanır.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 |
Günlük konuşma ifadelerini kullanarak kendini ve başkalarını tanıtabilir. |
PÇ-19 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az. Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanır.
|
Sözlü Sınav |
DÖÇ-6 |
İşiyle ilgili İngilizce metin, gazete, kitap ve dergilerde makaleler okuyabilir. |
PÇ-23 İşletme ve İktisat alanlarındaki meslekî İngilizce teknik terimleri ve kelimeleri kapsayan metinleri analiz edebilme ve yazabilme becerisine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
bir işe yeterli olduğunu belirtme cümleleri, geçmiş zaman, zaman ifadeleri, severim, tercih ederim ifadeleri, edatlar, düzenli düzensiz fiiller, hisleri anlatma, nesneleri tarif etme, temel zamirler, yiyecek ve içecekler |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Varlık-yokluk anlatan cümleler, Yer bildiren edatlar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
2 |
Yer-yön bildirme, Emir cümleleri, Yaşadığın yeri tanıtma |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
3 |
"olmak" fiiliyle Geçmiş zaman, Tarih söyleme |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
4 |
İnsanlar ve meslekler, Resimlerle hikaye anlatma |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
5 |
Geçmiş zamanda düzenli ve düzensiz fiiller, Boş zaman etkinlikleri |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
6 |
Geçmiş zamanda olumsuz ve soru cümleleri, Zaman ifadeleri |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
7 |
"-ebilme" yetenek anlatan cümleler, Zarflar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Rica ve teklif cümleleri, Günlük sorunlar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
10 |
"birkaç", "hiç", "..severim", ve "..isterim" yapıları Alışveriş ve yiyecekler |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
11 |
Yemek sipariş etme, Uyarı bildiren levhalar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
12 |
Şimdiki zaman, Renkler ve kıyafetler |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
13 |
Şimdiki zaman ve geniş zaman, Zıt anlamlı fiiller |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
14 |
Gelecekle ilgili planlar, Ulaşım araçları, Sosyal ifadeler |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
15 |
Kısa otobiyografi yazma, Genel tekrar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Soars.J and L.(2016).New Headway Beginner.Oxford:Oxford University Press |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
English for Life Beginner Oxford Student's Book, English for Life Beginner Oxford Workbook, Bilgisayar, Projeksiyon. |