|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | JEOFİZİK MÜHENDİSLİĞİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Ders sonunda öğrencilerin kendilerini İngilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamak. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurabilir. |
PÇ-10 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinciyle bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Günlük yaşam ile ilgili cümleler kurup, paragraf yazabilir. |
PÇ-10 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinciyle bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | İngilizce konuşabilir. |
PÇ-10 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinciyle bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır. |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Öğrenciler günlük yaşamla ilgili cümle kurup, ingilizce grammer kurallarını kullanarak yazı yazabilecekler ve konuşabilecekler | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Saatler | Anlatım |
2 | Saatler hakkında diyalog kurma | Konuşma- örnekleme- rol yapma |
3 | Birini davet etme - yardımcı fiil kullanarak soru sorma | Anlatım- konuşma |
4 | Tarihler- sıra sayıları | Anlatım- aktivite |
5 | Yer ve zaman zarflar | Anlatım |
6 | Kıyafetler- İşaret Sıfatları | Sözlük kullanımı- anlatım |
7 | İstekler ve ihtiyaçlar- geniş zaman | Anlatım |
8 | Ara Sınav | |
9 | Kıyafet tanımlama- sıfatlar | Anlatım- sözlük kullanımı- örnekleme |
10 | Geniş zaman - bilgi edinme soruları | Anlatım |
11 | Kıyafetler hakkında diyalog kurma | Rol yapma- konuşma |
12 | Yaşadığımız, çalıştığımız, okuduğumuz yer- yer edatları | Anlatım- Sözlük kullanımı |
13 | Evimizi tanımlama- bulunma durumu | Anlatım- örnekleme |
14 | Araç- gereç ve mobilya hakkında kelime | Sözlük kullanımı |
15 | Genel tekrar | Anlatım- aktivite |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Top Notch- Fundamentals A | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Top Notch - Fundamentals A |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 5 | 5 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 63 |