Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Somut ihtiyaçlari dile getiren günlük hayattaki alisildik ifadeleri ve basit cümleleri anlayabilir ve bunlarla kendini ifade edebilir. |
PÇ-1 Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. Bu bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar
|
Yazılı Sınav Dönem Ödevi - Proje |
DÖÇ-2 |
Kendini ve baskalarini tanitabilir, baska insanlarin kisisel bilgilerine yönelik (nerde oturduklari, kimleri tanidiklari gibi) sorular sorabilir ve bu türden sorulara yanit verebilir. |
PÇ-1 Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. Bu bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Eger konustugu kisiler yavas ve anlasilir konusuyorlarsa ve ona yardima hazirlarsa basit sekilde anlasabilir |
PÇ-1 Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. Bu bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Kısa ve basit cümlelerle kartpostal ve kişisel bilgi içeren formları doldurabilir |
PÇ-1 Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. Bu bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Başlangıç düzey gramer bilgisi, 4 temel becerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar.Kelime Bilgisi |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Einführung (deutsch)- Deutsch sehen und hören, erste Kontakte |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
2 |
Begrüssung und kennenlernen |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
3 |
die schwachen Verben, Verbkonjugation |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
4 |
Der Artikel , Substantive, sich kurz vorstellen |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
5 |
Substantive, Gegenstände benennen, nach Gegenständen fragen, Verneinung |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
6 |
Die Zahlen (0-100), starke Verben, Wortschatzübung ( häufig gebrauchte Verben ) |
Anlatım Yöntanlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışmaemi |
7 |
Verbkonjugation, Trennbare verben, die Zahlen ( 100-1000), Preise |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Die Modalverben |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
10 |
Kursbuch Unit 1 - Gespräche im Cafe |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
11 |
Kursbuch Unit 2 - Kommunikation im Kurs |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
12 |
über Städte und Sehenswürdigkeiten sprechen |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
13 |
ein Gespräch führen,sich und die Familie vorstellen |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
14 |
über Länder, Hauptstädte und Sprachen sprechen |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
15 |
geographische Lagen angeben ( Wo liegt ...) |
anlatım yöntemi,grup çalışması, ikili çalışma |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Netzwerk A1 |
2 |
Studio D A1 |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Studio D A1 |