Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Orta öncesi düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Dört dil becerisini orta-öncesi düzeyde kullanabilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Günlük yaşamla ilgili sıkça kullanılan ifadelere örnek verebilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 |
Kendisini ve ailesini tanıtma, alışveriş ve yerel coğrafya ile ilgili cümleleri kullanabilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-6 |
Bilginin basit ve doğrudan alışverişini gerektiren basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. |
PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, en az bir yabancı dil kullanır
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Present Perfect Simple Tense ile Past Simple Tense'in karşılaştırılması, Zorunluluk ve tavsiye bildiren yapılar, Past Perfect Tense,Bağlaçlar, so ve such ile yapılan ünlem cümleleri, Hisleri bildirmede kullanılan sıfatlar, Edilgen Çatı, Birlikte kullanılan kelimeler, Present Perfect Continuous Tense, Koşul Cümleleri, Olasılık bildiren "Might" |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Present Perfect Simple Tense yapısı |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
2 |
Present Perfect Simple Tense ile Past Tense'in karşılaştırılması |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
3 |
Zorunluluk bildiren yapılar: "have to" ve "must",
Tavsiye bildiren "should" |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
4 |
Zorunluluk bildiren yapılar: "have to" ve "must",
Tavsiye bildiren "should" |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
5 |
Past Perfect Tense yapısı,Bağlaçlar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
6 |
Hisleri bildirmede kullanılan sıfatlar, "so" ve "such" ile yapılan ünlem cümleleri |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
7 |
Genel tekrar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Edilgen yapı |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
10 |
Edilgen yapı, Birlikte kullanılan kelimeler |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
11 |
Present Perfect Continuous Tense yapısı |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
12 |
Present Perfect Continuous Tense yapısı |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
13 |
Koşul Cümleleri Tip 1 |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
14 |
Koşul Cümleleri Tip 2
Olasılık bildiren "Might" |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
15 |
Genel tekrar |
ANLATMA, SORU CEVAP, BİREYSEL ÇALIŞMA, GRUP ÇALIŞMASI, İKİLİ ÇALIŞMA, ROL YAPMA |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Oxford University Press New Headway Fourth Edition- Pre-Intermediate Student's Book |
2 |
Oxford University Press New Headway Fourth Edition- Pre-Intermediate Workbook |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Oxford University Press New Headway Pre-Intermediate öğrenci kitabı ve çalışma kitabı,Çalışma kağıtları, Bilgisayar, Projeksiyon cihazı, CD çalar. |