|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Önlisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | BARIŞ ERİÇOK (barisericok@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
BARIŞ ERİÇOK, | ||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı, öğrencilerin temel seviyede İngilizce dil bilgisini öğrenmelerini ve dört temel dil becerisini geliştirmelerini sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | İngilizce iletişim kurabilir. |
PÇ-3 Kişi, kurum ve kuruluşlar için güvenlik ve koruma hizmetlerini yasal ve kurumsal temelde yetki, görev ve sorumluluklar çerçevesinde sunar. PÇ-5 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde iç ve dış müşterinin memnuniyetini sağlayabilecek iş ve işlemleri yerine getirir. PÇ-7 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde hasıl olan yazılı ve sözlü iletişimleri hem kendi dilinde hem de İngilizce dilinde iletişim teknolojilerinden de yararlanarak gerçekleştirir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Temel dil bilgisi kurallarını kavrayabilir. |
PÇ-3 Kişi, kurum ve kuruluşlar için güvenlik ve koruma hizmetlerini yasal ve kurumsal temelde yetki, görev ve sorumluluklar çerçevesinde sunar. PÇ-5 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde iç ve dış müşterinin memnuniyetini sağlayabilecek iş ve işlemleri yerine getirir. PÇ-7 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde hasıl olan yazılı ve sözlü iletişimleri hem kendi dilinde hem de İngilizce dilinde iletişim teknolojilerinden de yararlanarak gerçekleştirir. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | İngilizce metinleri okuyup anlayabilir. |
PÇ-3 Kişi, kurum ve kuruluşlar için güvenlik ve koruma hizmetlerini yasal ve kurumsal temelde yetki, görev ve sorumluluklar çerçevesinde sunar. PÇ-5 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde iç ve dış müşterinin memnuniyetini sağlayabilecek iş ve işlemleri yerine getirir. PÇ-7 Güvenlik ve koruma hizmetlerinin sunumu sürecinde hasıl olan yazılı ve sözlü iletişimleri hem kendi dilinde hem de İngilizce dilinde iletişim teknolojilerinden de yararlanarak gerçekleştirir. |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Bu ders, temel seviye İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
3 | Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
4 | Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım, soru ve cevap |
6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
7 | İyelik ' s takısı, have/has, Aile | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
8 | Ara Sınav | |
9 | İyelik ' s takısı, have/has, Aile | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma, Tekrarlar |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: Oxford University Press. | |
2 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitabı, Yardımcı kitap, Tahta, Bilgisayar, Projeksiyon Cihazı, çevrim içi çalışma platformu |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 24 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 |
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 0 | ||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
2 | 6 | 12 | |
2 | 6 | 12 | |
Toplam İş Yükü | 60 |