Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Temel düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Dört dil becerisini temel düzeyde kullanabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Geçmişini ve çevresinde olup biteni basit şekilde ifade eder. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 |
Günlük konuşma ifadelerini kullanarak kendini ve başkalarını tanıtabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-6 |
Hedef dil ve ana dil arasındaki benzerlik ve farklılıkları tespit edebilir. |
PÇ-24 Dünya kültürlerine açık, farklı inanç, düşünce ve yaşam biçimlerine saygılı, bilimsel düşünce çerçevesinde bilgiyi sorgulama yetkinliğine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
bir işe yeterli olduğunu belirtme cümleleri, geçmiş zaman, zaman ifadeleri, severim, tercih ederim ifadeleri, edatlar, düzenli düzensiz fiiller, hisleri anlatma, nesneleri tarif etme, temel zamirler, yiyecek ve içecekler
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Varlık-yokluk anlatan cümleler,
Yer bildiren edatlar |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
2 |
Yer-yön bildirme,
Emir cümleleri
Yaşadığın yeri tanıtma |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
3 |
"olmak" fiiliyle Geçmiş zaman,
Tarih söyleme |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
4 |
İnsanlar ve meslekler,
Resimlerle hikaye anlatma |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
5 |
Geçmiş zamanda düzenli ve düzensiz fiiller,
Boş zaman etkinlikleri |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
6 |
Geçmiş zamanda olumsuz ve soru cümleleri,
Zaman ifadeleri
|
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
7 |
"-ebilme" yetenek anlatan cümleler,
Zarflar |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Rica ve teklif cümleleri,
Günlük sorunlar |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
10 |
"birkaç", "hiç",
"..severim", ve "..isterim" yapıları
Alışveriş ve yiyecekler |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
11 |
Yemek sipariş etme,
Uyarı bildiren levhalar |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
12 |
Şimdiki zaman,
Renkler ve kıyafetler |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
13 |
Şimdiki zaman ve geniş zaman,
Zıt anlamlı fiiller |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
14 |
Gelecekle ilgili planlar,
Ulaşım araçları
Sosyal ifadeler |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
15 |
Kısa otobiyografi yazma,
Genel tekrar |
İkili Çalışma, Grup çalışması,
Drama |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
• Modern Approach to English Teaching, John Doe and William J. Smith, Cyber Publishing, Baltimore,1994. |
2 |
New Headway Beginner Student's Book and Workbook OUP |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Bilgisayar, Projeksiyon, Ders Kitabı
|