|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 2 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Yükseklisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (TEZLİ YÜKSEK LİSANS) | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | İSKENDER MUZ (iskender.muz@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
ŞEYMA AKKAYA DEVİREN, EMEL ATLI, MAHMUT POLAT, DAVUT SARITAŞ, | ||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezin hazırlanmasını sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Tezi hazırlamaya dönük süreçleri kavrar. |
PÇ-3 Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır; bu bilgileri geliştirir ve derinleştirir. PÇ-18 Alanında edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygular. PÇ-19 Güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. PÇ-20 Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. |
|
DÖÇ-2 | Yüksek lisans tezini hazırlar. |
PÇ-12 Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler; bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçer, liderlik yapar. PÇ-14 Alanı ile ilgili bilgileri ulusal / uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. PÇ-18 Alanında edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygular. |
Performans Ödevi |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılmasını ve öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
2 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
3 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
4 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
5 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
6 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
7 | Yürütülen yüksek lisans tez çalışmasını ürüne dönüştürmeye dönük becerilerin kazandırılması | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
10 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
11 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
12 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
13 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
14 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
15 | Öğrenciyle eşgüdüm içerisinde tezi hazırlamaya dönük süreçler | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Soru Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | - | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
- |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 1 | 3 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | 1 | 2 | |
5.Rapor | 1 | 1 | |
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | 1 | 2 | |
Final Sınavı | 1 | 3 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 1 | 14 | 14 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 11 | 14 | 154 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 10 | 14 | 140 |
c) Performans Ödevi | 10 | 14 | 140 |
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 10 | 14 | 140 |
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 10 | 14 | 140 |
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 0 | ||
Ara Sınav | 0 | ||
Final Sınavı İçin Hazırlık | 0 | ||
Final Sınavı | 0 | ||
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 728 |