|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 4 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Seçmeli | ||||
Bölümü | ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İNGİLİZCE) | ||||
Ön Koşul Dersleri | ELECTIVE FOREIGN LANGUAGE-II, | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | UMUT YUKARUÇ (umutyukaruc@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
To learn a foreign language rather than English. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | can mainly use the grammar structure of a second foreign language. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-12 Alana ilgi duyan ve ilgisiz dinleyici gruplarını, Uluslararası İlişkiler ile ilgili konularda bilgilendirir ve onlara düşüncelerini, konu ile ilgili problemleri ve çözüm yöntemlerini açık bir biçimde yazılı ve sözlü aktarır. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-2 | can mainly explain the grammar structure of a second foreign language. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-3 | can mainly speak a second foreign language. |
PÇ-5 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanabilir. PÇ-13 Öğrenim sürecinde elde ettiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri iş hayatında değerlendirme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
Yazılı Sınav Seminer-Sunum-Rapor |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
In this course, student can elect to learn any foreign languages in the curriculum. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Verb "to be", possessive adjectives, verbs have/go/live/like, possessive 's, personal information, adjectives, opposite adjectives, the family | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
2 | Verb "to be", possessive adjectives, verbs have/go/live/like, possessive 's, personal information, adjectives, opposite adjectives, the family | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
3 | Verb "to be", possessive adjectives, verbs have/go/live/like, possessive 's, personal information, adjectives, opposite adjectives, the family | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
4 | Verb "to be", possessive adjectives, verbs have/go/live/like, possessive 's, personal information, adjectives, opposite adjectives, the family | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
5 | Present Simple "he/she/it", questions and negatives, verbs "come/work/earn/go/play", jobs | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
6 | Present Simple "he/she/it", questions and negatives, verbs "come/work/earn/go/play", jobs | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
7 | Present Simple "he/she/it", questions and negatives, verbs "come/work/earn/go/play", jobs | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
8 | Ara Sınav | |
9 | Present Simple "I/you/we/they", adverbs of frequency, verbs "cook/eat/finish/sing/stay", free time activities | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
10 | Present Simple "I/you/we/they", adverbs of frequency, verbs "cook/eat/finish/sing/stay", free time activities | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
11 | Present Simple "I/you/we/they", adverbs of frequency, verbs "cook/eat/finish/sing/stay", free time activities | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
12 | Present Simple "I/you/we/they", adverbs of frequency, verbs "cook/eat/finish/sing/stay", free time activities | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
13 | There is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those, things in the house, things in the street, rooms, adjectives for good and bad, adverb+adjective. | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
14 | There is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those, things in the house, things in the street, rooms, adjectives for good and bad, adverb+adjective. | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
15 | There is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those, things in the house, things in the street, rooms, adjectives for good and bad, adverb+adjective. | Lecture, Individual work,Planned teamwork, Skill training, Questions & Answer |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Textbook |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 3 | 14 | 42 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 12 | 12 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 1 | 12 | 12 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 6 | 2 | 12 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 5 | 2 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 90 |