Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Yeni iletişim teknolojilerini açıklar. |
PÇ-3 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. PÇ-9 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. PÇ-19 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Yeni medya teknolojileri ile birlikte pazarlama ve halkla ilişkiler alanında yaşanan değişimleri çözümler. |
PÇ-2 Karar, uygulama ve davranışlarında Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Yeni iletişim teknolojileri ile birlikte çağrı merkezi hizmetleri alanında yaşanan farklılıkları çözümler. |
PÇ-19 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Yapay zeka ve çağrı merkezi hizmetleri arasındaki ilişkiyi kavrar ve sektörün gelecekteki yerini önemini ve değişimlerini tahmin eder.. |
PÇ-19 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Bu ders yeni iletişim araçlarının tanımı, iletişim teknolojileri, internet kullanım oranları, sosyal medya kullanım oranları, geleneksel iletişim araçları ve yeni iletişim teknoloji arasındaki farklılıklar, Sosyal medya araçları, yeni iletişim teknolojilerinin çağrı merkezlerine getirdiği yenilikler, yapay zeka ve çağrı merkezleri vb. konuları içermektedir. |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Ders tanıtım ve uygulama, değerlendirme bilgilerinin öğrenciye açıklanması. Dersin müfredat içindeki önemi ve diğer dersler ile etkileşiminin vurgulanması.Yeni Medya Teknolojilerine genel bakış. |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
2 |
İnternet kullanım oranları ve İnternetin kullanılma amacı |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
3 |
Yeni medya kavramı ve yeni medyanın özellikleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
4 |
Etkileşim kavramı |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
5 |
Yöndeşme kavramı |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
6 |
Yeni Medyanın Teknolojik Temelleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
7 |
Telekomünikasyon altyapısı |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Sosyal Medya |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
10 |
Sosyal Medyanın Özellikleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
11 |
Sosyal Medyanın Özellikleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
12 |
Yeni İletişim Teknolojileri ve Çağrı Merkezi Hizmetleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
13 |
Yeni İletişim Teknolojileri ve Çağrı Merkezi Hizmetleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
14 |
Yapay zeka ve çağrı merkezi hizmetleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
15 |
Yapay zeka ve çağrı merkezi hizmetleri |
Sözlü anlatım, Soru ve cevap |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Yolcu, Ö. (2023), Yeni İletişim Ortamları, İstanbul Üniversitesi AUZEF Yayınları, İstanbul |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|