|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 2 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | DİDEM METİN (didemmetin@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | İngilizce | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
19 ve 20. yüzyıl da yaşamış İngiliz yazarların hikayelerinin çözümlenmesi |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Hikaye hakkındaki analizleri yazılı olarak ifade edebilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Hikaye hakkındaki analizleri sözlü olarak ifade edebilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Kelime öğrenme ve etkin sözlük kullanımı alışkanlığı edinebilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Hikayelerin yazarı, yazıldığı dönem hakkında bilgiye ilaveten, metin çözümlemeri yapmak. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Genel Giriş | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
2 | James Joyce hakkında genel bilgi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
3 | James Joyce’un A Painfulcase adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
4 | James Joyce’un A Painfulcase adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
5 | Herbert Ernest Bates hakkında genel bilgi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
6 | Herbert Ernest Bates’ın The Kimono adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
7 | Herbert Ernest Bates’ın The Kimono adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
8 | Ara Sınav | |
9 | Graham Greene hakkında genel bilgi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
10 | Graham Greene’nin A Shocking Accident adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
11 | Graham Greene’nin A Shocking Accident adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
12 | Katherine Mansfield Hakkında genel bilgi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
13 | Katherine Mansfield’in The Canary adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
14 | Katherine Mansfield’in The Canary adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
15 | Katherine Mansfield’in The Singing Lesson adlı hikayesinin incelenmesi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Dubliners by James Joyce, 2008, USA: Oxford University Press | |
2 | Seven Short Stories by Katherine Mansfield, 1996, Genoa: Black Cat Publishing | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitapları ve diğer yardımcı kaynaklar |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 3 | 14 | 42 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 3 | 14 | 42 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 2 | 14 | 28 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 2 | 6 | 12 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 140 |