Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 17.05.2007 tarih ve 26536 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 5662 sayılı kanunun 7. maddesi ile kurulan Üniversitemizin kuruluş kanunu ile kurulmuştur. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Teknolojileri Anabilim Dalı, 2024-2025 eğitim öğretim yılında yüksek lisans eğitimine başlayacaktır. Eğitim dili Türkçedir. |
Programı başarıyla tamamlayan öğrencilere Eğitim Teknolojileri alanında tezli yüksek lisans diploması verilir. |
Yüksek Lisans |
Programa başvuracak adayların, YÖK tarafından çıkarılan Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği ile Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği gereğince tespit edilmiş kabul koşullarını sağlamaları gerekmektedir. |
Türk Yükseköğretim kurumlarında önceki örgün öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki geçişler Yükseköğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "Yükseköğretim kurumlarında önlisans ve lisans düzeyindeki programlar arasında geçiş, çift anadal, yan dal ile kurumlar arası kredi transferi yapılması esaslarına ilişkin yönetmelik" kapsamında gerçekleştirilmektedir. Eğitim Teknolojileri yüksek lisans programına yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği’nin ilgili maddeler esas alınarak yapılmaktadır. |
Programda mevcut olan (toplam 120 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak için 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek. Tüm dersleri başarıyla tamamlayan, 100 üzerinden en az 70 ağırlıklı not ortalaması elde eden ve konusuyla ilgili bir alanda hazırladığı tezi seçilmiş bir jüri önünde başarıyla savunan öğrencilere Eğitim Teknolojileri alanında ( Bilim Uzmanı ) Yüksek Lisans diploması verilir. |
Eğitim Teknolojileri yüksek lisans programı, çeşitli eğitim ve öğretim ortamlarına uygun ürün, süreç, hizmet ve sistemleri oluşturmak ve değerlendirmek üzere uygulamacı, araştırmacı eğitim teknologları yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Eğitim Teknolojileri yüksek lisans programının diğer bir amacı da eğitim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan konuların çalışılmasına ve gerekli araştırma yöntemlerinin geliştirilmesine katkıda bulunmak, nitelikli çalışmaların ortaya konmasına önayak olmaktır. |
PÇ-1 | Eğitim teknolojileri ile ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir. |
PÇ-2 | Öğrenmeyi geliştirmek için yaratıcı, özgün ve yenilikçi teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarlar. |
PÇ-3 | Eğitim teknolojilerindeki ulusal ve uluslararası araştırmaları ve yenilikleri izleyerek edindiği bilgileri, kuramsal ve uygulamalı çalışmaları ile mesleki ve akademik yaşantısında kullanır. |
PÇ-4 | Öğretmenlik mesleği ve eğitim teknolojileriyle ilgili yöntem ve teknikler ile mevcut kaynakları etkin kullanarak bireysel farklılıklara uygun öğrenme-öğretme ortamları tasarlar. |
PÇ-5 | Bilimsel ve analitik düşünme becerilerine sahiptir. |
PÇ-6 | Araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak bağımsız veya bir takımın üyesi olarak bilimsel çalışmalar yapar. |
PÇ-7 | Bilimsel araştırmalarda veri toplama araçlarını geliştirir, uygular ve topladığı verileri istatistiksel yöntemlerle analiz eder. |
PÇ-8 | Eğitim teknolojileri ile ilgili çalışmaları etik değerleri dikkate alarak, eleştirel bakış açısı ile değerlendirir. |
PÇ-9 | Eğitim teknolojileri alanındaki bilgi ve becerilerini farklı disiplinler ile bütünleştirir. |
PÇ-10 | Uzaktan eğitim ile ilgili kavramsal ve kuramsal bilgilere sahiptir. |
PÇ-11 | Öğrenme ve öğretme ortamlarında işbirlikli teknolojileri kullanır. |
PÇ-12 | Dijital okuryazarlık kapsamındaki dijital becerileri ve yeterliklerini bilir, değerlendirir, uygular ve topluma aktarır. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. | X | X | X | X | X | |||||||
2- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. | X | X | X | X | X | |||||||
1- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
2- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.- Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, | X | X | X | |||||||||
3- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.- Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | X | X | X | X | X | X | X | |||||
2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. | X | X | X | X | X | X | X | |||||
3- Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. | X | X | X | X | ||||||||
2- Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. | X | X | X | |||||||||
3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi'nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilme. | X | X | ||||||||||
4- Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||
1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. | X | X | X | X | X | |||||||
2- Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||
3- Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. | X | X | X | X | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, bir eğitim bilimi alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir, bu bilgileri geliştirir ve derinleştirir. | X | X | X | X | X | |||||||
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi tartışır. | X | X | X | X | X | |||||||
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır , bu bilgileri geliştirir ve derinleştirir. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
Alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle işlevsel olarak bütünleştirip yeni bilgiler oluşturur. | X | X | X | |||||||||
Uzmanlık gerektiren sorunlara nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir. | X | X | X | X | ||||||||
Alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgular, çözüm yolları geliştirir, çözer, sonuçları değerlendirir ve gerektiğinde uygular. | X | X | X | X | X | X | ||||||
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağını öngörmediği karmaşık durumlarda yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir. | X | X | X | X | X | |||||||
Alanı ile ilgili takım çalışmalarına etkin olarak katılır veya liderlik yapar. | X | X | X | |||||||||
Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir veöğrenmeyi yönlendirir. | X | X | X | X | ||||||||
Alanındaki çalışmaları yaşam boyu öğrenme çerçevesinde yürütür. | X | X | X | X | ||||||||
Alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. | X | X | X | |||||||||
Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçer, liderlik yapar. | X | X | X | |||||||||
Bir yabancı dili en az Avrupa dil Portföyü B2 Genel düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili bilgileri ulusal/uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. | X | X | X | X | ||||||||
Alanın gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını yorumlar, bu planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarını toplumsal, bilimsel ve etik değerleri temelinde denetler ve bu değerleri öğretir. | X | X | X | X | ||||||||
Alanında edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygular. | X | X | X | X | ||||||||
Güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,7. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | |||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, bir eğitim bilimi alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir, bu bilgileri geliştirir ve derinleştirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi tartışır. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır , bu bilgileri geliştirir ve derinleştirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle işlevsel olarak bütünleştirip yeni bilgiler oluşturur. | 2 | x | x | x | x | x | x | 2- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.- Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Uzmanlık gerektiren sorunlara nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | 3- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.- Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçer, liderlik yapar. | 2 | x | x | x | x | x | x | 2- Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Bir yabancı dili en az Avrupa dil Portföyü B2 Genel düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. | 3 | x | x | x | x | 3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi'nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanı ile ilgili bilgileri ulusal/uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. | 4 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 4- Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanın gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | 5 | x | x | x | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını yorumlar, bu planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarını toplumsal, bilimsel ve etik değerleri temelinde denetler ve bu değerleri öğretir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Alanında edindiği bilgi ve becerileri, disiplinler arası çalışmalarda uygular. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 3- Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. | 4 | x | x | x | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. | 5 | x | x | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgular, çözüm yolları geliştirir, çözer, sonuçları değerlendirir ve gerektiğinde uygular. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağını öngörmediği karmaşık durumlarda yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Alanı ile ilgili takım çalışmalarına etkin olarak katılır veya liderlik yapar. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | 3- Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir veöğrenmeyi yönlendirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Alanındaki çalışmaları yaşam boyu öğrenme çerçevesinde yürütür. | 2 | x | x | x | x | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER |
Eğitim Teknolojileri tezli yüksek lisans mezunlar ı eğitim materyalleri tasarlayan şirketlerde ve üniversitelerin akademik kadrolarında çalışabilmektedirler. Özel sektörde görev alabilecekleri gibi, çeşitli uzaktan eğitim kurumlarında da çalışabilirler. |
Yüksek Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES veya eşdeğeri sınavlardan geçerli puan almaları ve yeterli düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda doktora programlarında öğrenim görebilirler. |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT501 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ETİK | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 6 |
EGT100 | Seçmeli Ders Havuzu 1 | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 24 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT500 | SEMİNER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 6 |
EGT200 | Seçmeli Ders Havuzu 2 | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 24 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT803 | TEZ ÇALIŞMALARI | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 24 |
EGT801 | UZMANLIK ALAN DERSİ I | 4 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT804 | TEZ ÇALIŞMALARI | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 24 |
EGT802 | UZMANLIK ALAN DERSİ II | 4 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT515 | ALANYAZIN İNCELEMESİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT503 | EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT505 | EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT507 | EĞİTİMDE YAPAY ZEKA UYGULAMALARI | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT511 | ÖĞRETİM TASARIMI KURAM VE UYGULAMALAR | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT513 | ÖLÇEK GELİŞTİRME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EGT509 | UZAKTAN EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EGT512 | AKADEMİK YAZMA | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EGT502 | BİLGİSAYARDA İSTATİSTİKSEL VERİ ANALİZİ | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EGT508 | EĞİTİM ORTAMLARI VE PROGRAM DEĞERLENDİRME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EGT504 | EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE ÇOKLU ORTAM TASARIMI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EGT506 | EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE YÖNELİMLER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EGT510 | İŞBİRLİKLİ TEKNOLOJİLERLE ÖĞRENME VE ÖĞRETME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli her dersin “Ders Öğretim Planı” nda ayrıntılı şekilde tanımlanmıştır. |
Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve yüksek lisans tezini başarıyla tamamlamak gerekmektedir. |
Tam Zamanlı |
Program kapsamında 2 doçent ve 1 doktor öğretim üyesi görev yapmaktadır. |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi |