Henüz kurulma aşamasındadır. |
Elektrik Elektronik Mühendisliği Anabilim dalı doktora programını başarı ile tamamlayanlar Elektrik Elektronik Mühendisliği alanında Doktora derecesine sahip olur. |
Doktora |
Doktora Programına başvurmak için gerekli şartlar şunlardır: 1-İlan edilen alanlardan birinde yüksek lisans diplomasına sahip olmak, 2-Lisansüstü giriş sınavından (ALES) ilan edilen puanı almış olmak, 3- İngilizce eğitim için yeterli dil becerisine sahip olmak. |
Elektrik ve elektronik mühendisliği doktora programına yatay geçiş ile öğrenci kabulü "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği" 'nin 3. bölümün 9. maddesinde belirtilmiştir. |
Elektrik ve elektronik mühendisliği doktora programı yeterlilik koşulları ve kuralları "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği" 'nin yedinci bölümünde belirtilmiştir. |
Elektrik-Elektronik mühendisliği, dinamik bir dal olup çok geniş kariyer imkanları sağlamakta ve dünyada en büyük endüstri sektörlerinden birisini oluşturmaktadır. Elektronikte gelişmeler ve ilerlemeler bir parçası olduğumuz modern toplumun sağlık, iş yönetimi, eğitim ve eğlence alanlarının tüm yönlerinin yeniden biçimlendirilmesinde büyük rol oynamaktadır. Elektrik-Elektronik mühendislerinin temel uğraşı alanı, telekomünikasyon ağları, bilgisayarların temel yapı taşlarını oluşturan daha hızlı tüm devreler, tıp ve endüstriyel elektronik, kontrol, enerji sistemleri, mikrodalga, bilgisayar ağ güvenliği, görüntü ve sinyal işleme gibi sistemlerin tasarımlarını yapmak ve gerçekleştirmektir. |
PÇ-1 | Elektrik Elektronik Mühendisliği disiplinine özgü konularda bilimsel araştırmalar yaparak, bu bilgilerin yorumlanması ve uygulama becerilerinin kazanılması. |
PÇ-2 | Mühendislik uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisine sahiptir. |
PÇ-3 | Belirli, sınırlı ya da eksik verileri bilimsel yöntemlerle tamamlama ve uygulama; değişik disiplinlere ait bilgileri bir arada kullanma becerisi. |
PÇ-4 | Ulusal ve uluslar arası boyutta bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin beceri, sorumluluk alma özgüveni ve takım çalışması yapar. |
PÇ-5 | Yeni ve özgün fikirler ve yöntemler geliştirme; sistem, parça veya süreç tasarımlarında yenilikçi/alternatif çözümler geliştirme becerisi |
PÇ-6 | Elektrik Elektronik Mühendisliği alanında mevcut yöntem ve cihazları standartlara göre kullanır, deney tasarlar, deney yapar, veri toplar sonuçları analiz eder ve yorumlar. |
PÇ-7 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi kazanır. |
PÇ-8 | İleri düzeyde mesleki ve etik sorumluluk bilinci |
PÇ-9 | Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgiye sahiptir. |
PÇ-10 | Proje yönetimi, risk yönetimi, iş hayatındaki uygulamalar çalışanların sağlığı, çevre ve iş güvenliği konularını bilir ve mühendislik uygulamalarının hukuksal sorumluluğunun bilincindedir. |
PÇ-11 | Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisine sahiptir. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirebilme ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilme. | X | X | X | X | X | ||||||
2- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. | X | X | X | X | |||||||
1- Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. | X | X | X | X | |||||||
2- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayabilme, özgün bir konuyu araştırabilme, kavrayabilme, tasarlayabilme, uyarlayabilme ve uygulayabilme. | X | X | X | X | |||||||
3- Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme. | X | X | X | ||||||||
4- Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. | X | X | X | X | |||||||
1- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştiren ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayan özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirerek alanındaki ilerlemeye katkıda bulanabilme. | X | X | X | X | |||||||
2- Alanı ile ilgili en az bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlayarak ve/veya özgün bir yapıt üreterek ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletebilme. | X | X | X | X | X | ||||||
3- Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. | X | ||||||||||
1- Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. | X | X | X | X | |||||||
1-Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilme. | X | X | |||||||||
2- Uzman kişiler ile alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşlerini savunabilme ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilme. | X | X | |||||||||
3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi'nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme ve tartışabilme. | X | ||||||||||
1- Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. | X | X | |||||||||
2- Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme. | X | X | |||||||||
3- Alanı ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilme ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilme. | X | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde anlar ve uygular. | X | X | X | X | |||||||
Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir. | X | X | X | X | X | ||||||
Bir alanda en yeni bilgilere ulaşır ve bunları kavrayarak araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahiptir. | X | X | X | X | X | ||||||
Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | X | X | X | X | |||||||
Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde saptar ve uygular. | X | X | X | X | |||||||
Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibi olur. | X | X | X | X | X | ||||||
Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılar, tasarlar, uygulama ve sonuçlandırır; bu süreci yönetir. | X | X | |||||||||
Akademik çalışmalarının çıktılarını saygın akademik ortamlarda yayınlayarak bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | X | ||||||||||
Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | X | X | X | X | |||||||
Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarır. | X | X | |||||||||
Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılar, tasarlar, uygulama ve sonuçlandırır; bu süreci yönetir. | X | X | |||||||||
Bir alanda en yeni bilgilere ulaşır ve bunları kavrayarak araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahip olur. | X | X | X | X | X | ||||||
Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | X | X | X | X | |||||||
Akademik çalışmalarının çıktılarını saygın akademik ortamlarda yayınlayarak bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | X | ||||||||||
Uzmanlık alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapar. | X | X | |||||||||
Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurar, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyinde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır. | X | X | |||||||||
Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirir ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarır. | X | X | |||||||||
Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurar, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyinde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır. | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,8. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | ||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde anlar ve uygular. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirebilme ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilme. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Bir alanda en yeni bilgilere ulaşır ve bunları kavrayarak araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahiptir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayabilme, özgün bir konuyu araştırabilme, kavrayabilme, tasarlayabilme, uyarlayabilme ve uygulayabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde saptar ve uygular. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | 3- Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibi olur. | 4 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 4- Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılar, tasarlar, uygulama ve sonuçlandırır; bu süreci yönetir. | 5 | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Akademik çalışmalarının çıktılarını saygın akademik ortamlarda yayınlayarak bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | 1 | x | x | x | x | x | 1- Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştiren ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayan özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirerek alanındaki ilerlemeye katkıda bulanabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili en az bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlayarak ve/veya özgün bir yapıt üreterek ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarır. | 3 | x | x | x | 3- Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılar, tasarlar, uygulama ve sonuçlandırır; bu süreci yönetir. | 1 | x | x | x | x | x | x | 1- Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Bir alanda en yeni bilgilere ulaşır ve bunları kavrayarak araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahip olur. | 2 | x | x | x | x | x | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir bilimsel yöntem veya teknolojik ürün/süreç geliştiren ya da bilinen bir yöntemi yeni bir alana uygulayan kapsamlı bir çalışma yapar. | 3 | x | x | x | x | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Akademik çalışmalarının çıktılarını saygın akademik ortamlarda yayınlayarak bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunur. | 4 | x | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Uzmanlık alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapar. | 1 | x | x | x | x | 1-Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurar, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyinde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır. | 2 | x | x | x | x | 2- Uzman kişiler ile alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşlerini savunabilme ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi'nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme ve tartışabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirir ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarır. | 1 | x | x | x | x | 1- Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurar, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyinde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır. | 2 | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | x | x | 3- Alanı ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilme ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER |
Elektrik Elektronik Mühendisliği doktora programı mezunları, yurtiçi ve yurtdışındaki çeşitli üniversitelerde öğretim üyesi olarak kariyerlerine devam etmekte ayrıca araştırma ve geliştirme kuruluşlarında çalışmaktadırlar. |
Elektrik Elektronik Mühendisliği doktora programı mezunları, yurtiçi ve yurtdışındaki üniversitelerde doktora sonrası (Postdoc) çalışmalar yapmak üzere kabul edilmektedirler. |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-601 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 6 |
SDH-1 | Seçmeli Ders Havuzu 1 | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 24 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-690 | SEMİNER | 0 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 18 |
SDH-2 | Seçmeli Ders Havuzu 2 | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 12 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-691 | DOKTORA YETERLİLİK | 0 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 30 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-692 | TEZ ÇALIŞMASI | 0 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 24 |
EEM-694 | UZMANLIK ALAN DERSİ | 4 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-693 | TEZ ÇALIŞMASI | 0 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 24 |
EEM-695 | UZMANLIK ALAN DERSİ | 4 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-692 | TEZ ÇALIŞMASI | 0 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 24 |
EEM-694 | UZMANLIK ALAN DERSİ | 4 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-693 | TEZ ÇALIŞMASI | 0 Saat | 2 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 24 |
EEM-695 | UZMANLIK ALAN DERSİ | 4 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-692 | TEZ ÇALIŞMASI | 0 Saat | 2 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 24 |
EEM-694 | UZMANLIK ALAN DERSİ | 4 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-607 | ANAHTARLAMALI GÜÇ KAYNAKLARININ ANALİZ VE TASARIMI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-605 | ELEKTRİK-ELEKTRONİK ÖLÇME TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-611 | FOTOVOLTAİK DEVRELER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-619 | GÜÇ ELEKTRONİĞİ DEVRELERİNİN ANALİZİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-609 | İLERİ ELEKTRİK SANTRALLERİ-I | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-615 | İLERİ MİKRODALGA DEVRELER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-603 | İLERİ PROGRAMLAMA TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-625 | MİKROELEKTRONİK ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-613 | NESNELERİN İNTERNETİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-623 | ÖRÜNTÜ TANIMA | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-621 | ÖZEL ELEKTRİK MAKİNALARI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-627 | VERİ MADENCİLİĞİ UYGULAMALARI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
EEM-617 | YAPAY SİNİR AĞLARININ MODELLENMESİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 6 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EEM-622 | AA SÜRÜCÜLERİNDE VEKTÖR KONTROLÜ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-620 | EVİRİCİLER VE DARBE GENİŞLİK MODÜLASYON TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-616 | GÖMÜLÜ SİSTEM TASARIMI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-606 | HABERLEŞMEDE KODLAMA TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-604 | İLERİ ELEKTRİK SANTRALLERİ-II | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-618 | İLERİ GÜÇ ELEKTRONİĞİ DEVRELERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-624 | İLERİ PLC UYGULAMALARI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-614 | MAKİNE ÖĞRENMESİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-626 | OPTOELEKTRONİK MALZEMELER VE CİHAZLAR | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-602 | ÖZEL ELEKTRİK MAKİNALARININ BENZETİMİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-610 | RADAR SİSTEMLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-612 | RFID TEKNOLOJİLERİ VE ÇİPSİZ RFID ETİKETLER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-628 | RÜZGÂR ENERJİSİ UYGULAMALARI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-608 | TIBBİ GÖRÜNTÜLEME SİSTEMLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
EEM-630 | UYDU HABERLEŞME SİSTEMLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
Sınavlar, ölçme ve değerlendirme ile ilgili hususlar "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği" 'nde belirtilmiştir. |
Elektrik ve elektronik mühendisliği doktora programı mezuniyet koşulları ve kuralları "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği" 'nin 7. bölümünde belirtilmiştir. |
Tam Zamanlı |
Bölümümüzde eğitim-öğretim faaliyetleri 2 Profesör, 3 Doçent, 8 Dr. Öğretim Üyesi, 1 Öğretim Görevlisi ve 2 araştırma görevlisi ile yürütülmektedir. Bölümümüzde dersler 50 kişilik kapasiteye sahip projeksiyona sahip sınıflarda yürütülmekte olup; bölümümüz öğrenci laboratuvarları gerek eğitim-öğretim ve gerekse akademik çalışmalarda etkin olarak kullanılmaktadır. |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü 2000 Evler Mah. Zübeyde Hanım Cad. 50300/Nevşehir Tel: (0384) 228 10 00, Fax: (0384) 228 11 23 Web Adresi : http://eee.nevsehir.edu.tr/ Anabilim Dalı Başkanı : Prof. Dr. Ali Kürşad Görür Tel: 0 384 228 10 00 / 15056 |