Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu 7500 m² kapalı alana sahip olup, 13 dersliği, 4 laboratuarı ve 6 atölyesi ile öğretim veren bir ön lisans kurumudur. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı 2018-2019 eğitim öğretim yılında öğretime başlamıştır. Eğitim dili Türkçedir. |
Tüm dersleri başarıyla tamamlayan (120 AKTS karşılığı) ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalamasına sahip olan öğrencilere Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında ön lisans diploması verilir. |
Ön Lisans |
Öğrenciler, sınav sonucunda aldıkları puanlara göre girebilecekleri bölüm tercihlerini sıralayarak, tercih formlarını öğrenci seçme ve yerleştirme merkezine(ÖSYM) gönderirler. ÖSYM, bütün başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe göre sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı öğrencilerin seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belli bir kontenjan dahilinde yapılır. |
Programların eğitim planlarında yer alan Yabancı Dil dersleri için akademik yılı başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar. |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin ( toplam 120 AKTS Karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir. Ayrıca 30 işgünü stajını da tamamlamış olması gerekir. |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının amacı, nitelikli, iyi yetişmiş, etik değerlere ve ulusal değerlere sahip, yetenekli, kurum içi ve kurum dışı iletişim problemlerini çözmede becerikli, kitle iletişim araçları hakkında bilgili, bireysel ve grup çalışmalarında başarılı ve yeni teknolojileri kullanabilen ara elemanlar yetiştirmektir. |
PÇ-1 | Bu programı başarı ile tamamlayan öğrenciler; Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanındaki kavramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. |
PÇ-2 | Bilgi ve verileri mesleki anlamda tanımlayabilir, sentezleyebilir, analiz edebilir, yorumlayabilir ve değerlendirebilir. |
PÇ-3 | Yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri geliştirir. |
PÇ-4 | Görevi ile ilgili raporlar hazırlar ve üstlerine sunar. |
PÇ-5 | Kendini mesleki anlamda sürekli geliştirir, kendi kendine öğrenme için sorumluluk alır ve bunu gösterir. |
PÇ-6 | Başkalarıyla ve bağımsız olarak etkin bir şekilde çalışabilir. |
PÇ-7 | Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile ilgili ulusal ve uluslar arası hukuki düzenlemeleri ve mesleki standartları bilir ve uygular. |
PÇ-8 | İletişim gücü yüksektir ve ekip çalışmasına uyum sağlar |
PÇ-9 | Astları ve üstleriyle etkili ve sağlıklı iletişim kurar. |
PÇ-10 | İş yoğunluğu, stres ve baskı altında çalışabilme yeteneğine sahiptir. |
PÇ-11 | İşletme, iktisat, muhasebe, hukuk ve yönetim alanındaki temel kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular hakkında bilgi sahibidir. |
PÇ-12 | Birlikte çalıştığı arkadaşlarına yardım eder ve astlarını sürekli eğiterek gelişmelerini sağlar. |
PÇ-13 | Üstlerine karşı saygılıdır ve onlardan aldığı görevleri eksiksiz yerine getirerek, kriz anlarında kendi çözümünü kendisi üretir. |
PÇ-14 | Okulda edindiği teorik ve pratik bilgileri sektörde rahatlıkla uygular. |
PÇ-15 | Edindiği teorik ve pratik deneyimle sektörde karşılaştığı sorunları analiz eder ve çözüm üretir. |
PÇ-16 | Olağandışı durumlarda kendi görevi dışında kalan görevleri de yerine getirerek çalışma arkadaşlarına yardım eder. |
PÇ-17 | Hem temel hem de alanıyla ilgili bilgi ve iletişim teknolojilerini ve yazılımlarını ileri düzeyde kullanabilir. |
PÇ-18 | İngilizcede en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerileri gösterir. |
PÇ-19 | Toplumsal ve mesleki etik değerleri bilir, bunları eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilir ve uygun davranışları geliştirebilir. |
PÇ-20 | Atatürk ilkeleri ve inkılapları konusunda bilgiye sahip olur ve Cumhuriyetin temel değerlerini benimser. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
1- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
2- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
1- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
2-Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
3- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | X | X | X | |||||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | X | X | X | |||||||||||||||||
4- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | X | X | X | |||||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | X | X | ||||||||||||||||||
2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | X | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. | X | X | X | |||||||||||||||||
Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. | X | X | X | |||||||||||||||||
Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. | X | X | X | X | ||||||||||||||||
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. | X | |||||||||||||||||||
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | |||||||||||||||||||
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. | X | X | ||||||||||||||||||
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | X | X | X | |||||||||||||||||
Değişime ve yeniliğe açıktır. | X | X | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,5. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | |||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | x | x | 3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | 2-Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | 3- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. | 3 | x | x | x | x | 3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 4 | x | x | x | x | 4- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. | 1 | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | 2 | x | x | x | x | x | 2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Değişime ve yeniliğe açıktır. | 3 | x | x | x | x | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER |
Mezunlarımız kamu ve özel sektörde halkla ilişkiler ve tanıtım ile ilgili tüm işletmelerde çalışabilmektedir. Reklam ajanslarında, Halkla ilişkiler şirketlerinde, medya planlama ve satın alma şirketlerinde, işletmelerin reklam ve halkla ilişkiler departmanlarında çalışma imkanı bulabilirler. Ayrıca, KPSS’ den gereken puanı almaları durumunda kamu kurumlarında da memur olarak atanabilmektedir. |
Ön lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler dikey geçiş sınavına girerek, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince uygun görülen lisans programına yerleştirilmeleri halinde lisans programlarında öğrenim görebilirler. |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ - 1 | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
HİT109 | BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 3 |
HİT121 | GENEL İŞLETME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 4 |
HİT123 | HALKLA İLİŞKİLER | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 4 |
HİT111 | İLETİŞİM | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 3 |
HİT125 | PAZARLAMA İLKELERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 4 |
HİT105 | TEMEL HUKUK | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 3 |
TDL101 | TÜRK DİLİ – 1 | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
YBD101 | YABANCI DİL– 1 | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
SCHVZ1 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 1 | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AIT102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ - II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
HİT110 | ETKİLİ VE GÜZEL KONUŞMA | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 3 |
HİT132 | FOTOGRAFÇILIK | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
HİT126 | HALKLA İLİŞKİLERDE SUNUM TEKNİKLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 3 |
HİT102 | İLETİŞİM HUKUKU | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 3 |
HİT134 | MEDYA PLANLAMASI | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
HİT130 | REKLAMCILIK | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
TDL102 | TURK DİLİ II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
YBD102 | YABANCI DİL II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
SCHVZ2 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 2 | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT241 | HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
HİT245 | HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞI | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
HİT249 | KAMUOYU ARAŞTIRMALARI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
HİT243 | KURUM İMAJI VE İTİBAR YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
HİT247 | YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
SCHVZ3-1 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 3-1 | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
SCHVZ3-2 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 3-2 | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 6 |
Toplam: |
27 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT202 | HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
HİT204 | HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
HİT218 | MEDYA OKURYAZARLIĞI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
HİT220 | SOSYAL MEDYA | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
STAJ250 | STAJ | 0 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 5 |
SCHVZ4-1 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 4-1 | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
SCHVZ4-2 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 4-2 | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 9 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT113 | DAVRANIŞ BİLİMLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT119 | HALKLA İLİŞKİLER VE ETİK | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT103 | İKTİSADA GİRİŞ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT117 | PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT122 | ÇEVRE KORUMA | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT114 | HABER TOPLAMA VE YAZMA TEKNİKLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT128 | HİZMET PAZARLAMASI | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT124 | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT116 | İŞE HAZIRLIK YAPMAK VE KİŞİSEL BAKIM | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT112 | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT108 | OFİS PROGRAMLARI | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BKE201 | BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER- I | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT223 | GRAFİK TASARIM | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT237 | HALKLA İLİŞKİLERDE VİDEO YAPIMI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT217 | KONGRE VE SEMİNER ORGANİZASYONU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT207 | MESLEKİ YABANCI DİL | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT215 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT205 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT221 | REKLAM ANALİZİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT233 | REKLAM FOTOGRAFÇILIĞI | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT235 | SATIŞ YÖNETİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
HİT225 | TOPLANTI YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BKE 202 | BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER -II | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT226 | GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HİT212 | ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT208 | GİRİŞİMCİLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT230 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT214 | İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT222 | MARKA YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT228 | TURİZM PAZARLAMASI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
HİT224 | TÜKETİCİ DAVRANIŞI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Her öğrencinin akademik takvimde önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması gerekmektedir. Dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir. Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir. |
Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve stajını başarıyla tamamlamak gerekmektedir. |
Tam Zamanlı |
Bölümümüzde 1 Doçent ve 2 Öğr. Gör. bulunmaktadır. Dersler, sınıflarda, bilgisayar labaratuarında ve fotoğraf stüdyosunda yürütülmektedir. Ayrıca çeşitli etkinliklerin yapılabildiği konferans salonu bulunmaktadır. |
Adres: 2000 Evler Mah. Zübeyde Hanım Cad. Nevşehir Üniversitesi Yerleşkesi 50300 Nevşehir Web Adresi: http://www.myo.nevsehir.edu.tr e-posta: myo@nevsehir.edu.tr Telefon: 0 384 228 11 40 Faks: 0 384 215 2671 Bölüm Danışmanı:Doç. Dr. Neşe ACAR Tel: 0384 228 11 40/ 29011 e-posta: neseacar@nevsehir.edu.tr Program AKTS Koordinatörü: Doç.Dr. Neşe ACAR Tel: 0384 228 11 40 /29011 e-posta: neseacar@nevsehir.edu.tr |