Gülşehir Meslek Yüksek Okulu Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesine bağlı olarak Yüksek Öğretim Kurulunun 17/09/2009 tarih ve 4637-030117 sayılı kararı ile kuruluştur. Gülşehir Meslek Yüksek Okulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 2012-2013 eğitim öğretim yılında ön lisans eğitimine başlamıştır. Eğitim dili Türkçedir. |
Programda mevcut olan (toplam 120 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde eden öğrencilere ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans diploması verilir. |
Ön Lisans |
Ülkemizde, üniversitelere giriş için Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan sınavda başarılı olmak gereklidir. Öğrenciler sınav sonucunda aldıkları puanlara göre, girebilecekleri program tercihlerini düzenleyerek, tercih formlarını Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezine gönderirler. ÖSYM tüm başvuruları alır, başvuruları puan türüne göre gruplar, puanları en yüksekten en düşüğe doğru sıralar, tercih edilen puan türüne göre bütün mevcut programları listeler ve öğrencileri tercih ettikleri programlardan birisine yerleştirir. Ülkemizdeki üniversitelere girecek yabancı uyruklu öğrencileri seçimi, Yabancı Öğrenci Sınavı (YÖS) adı verilen merkezi bir sınav sonucuna göre belirli bir kontenjan dahilinde mümkündür. Kayıt için gerekli belgeler; 1- Lise veya dengi okul diploması, 2- ÖSYM’ ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi. |
Türk Yüksek öğretim kurularında önceki öğrenmenin tanınması süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Nevsehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi'nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan Bilgisayar ve İngilizce gibi dersler için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen öğrenme çıktılarını sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar. |
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir. |
Programın amacı; Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretimde hizmet veren bir program olup, 55 öğrenci kontenjanına sahiptir. Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler |
PÇ-1 | Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. |
PÇ-2 | Karar, uygulama ve davranışlarında Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. |
PÇ-3 | Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
PÇ-4 | Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. |
PÇ-5 | Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
PÇ-6 | Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. |
PÇ-7 | Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. |
PÇ-8 | Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. |
PÇ-9 | Çağrı Merkezi Hizmetleri alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
PÇ-10 | Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. |
PÇ-11 | Çağrı Merkezi Hizmetleri alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
PÇ-12 | Atatürk İlke ve İnkılâplarını bilir ve bunlara sahip çıkar |
PÇ-13 | Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. |
PÇ-14 | Avrupa Dil Portfoyü A2 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak çağrı merkezi hizmetleri alanındaki bilgileri izleyebilir. |
PÇ-15 | Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. |
PÇ-16 | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
PÇ-17 | Değişime ve yeniliğe açıktır. |
PÇ-18 | Temel matematiksel kavramları bilir ve problem çözümlerinde kullanır. |
PÇ-19 | Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | X | X | X | ||||||||||||||||
1- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma | X | X | X | X | |||||||||||||||
2- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||
3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
1- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
2-Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
3- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
1- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||
2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||
3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | X | X | X | ||||||||||||||||
4- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | X | X | X | X | |||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | X | X | X | X | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||||||||
Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. | X | X | X | X | X | ||||||||||||||
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. | X | X | |||||||||||||||||
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | X | X | X | |||||||||||||||
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. | X | X | X | X | |||||||||||||||
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||
Değişime ve yeniliğe açıktır. | X | X | X | X | X | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,5. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | ||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | x | x | x | 3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2-Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 3- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. | 3 | x | x | x | x | x | 3- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 4 | x | x | x | x | x | x | x | x | 4- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | Değişime ve yeniliğe açıktır. | 3 | x | x | x | x | x | x | x | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER |
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir. |
Ön lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler dikey geçiş sınavına girerek, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince uygun görülen lisans programına yerleştirilmeleri halinde lisans programlarında öğrenim görebilirler. |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKLAP TARİHİ I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
GCM109 | GENEL İŞLETME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 3 |
GCM111 | İLETİŞİME GİRİŞ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
ENF101 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
GCM115 | TEMEL HUKUK | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 3 |
GCM130 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
TDL101 | TÜRK DİLİ I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
YBD101 | YABANCI DİL I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
SCHVZ1 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 1 | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKLAP TARİHİ II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
GCM131 | İKNA PSİKOLOJİSİ VE TEKNİKLERİ | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
GCM104 | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
STJ102 | STAJ I | 0 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
GCM118 | TİCARET HUKUKU | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 3 |
GCM124 | TİCARİ MATEMATİK | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 3 |
TDL102 | TÜRK DİLİ II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
YBD102 | YABANCI DİL II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
SCHVZ2 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 2 | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GCM213 | ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ I | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
GCM205 | ÇAĞRI MERKEZLERİNDE TAKIM YÖNETİMİ VE LİDERLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
GCM217 | KONUŞMA SANATI I | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
GCM201 | MESLEKİ YABANCİ DİL I | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
GCM207 | PAZARLAMA İLKELERİ | 3 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
SCHVZ3 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 3 | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 10 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GCM212 | ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ II | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
GCM132 | ÇAĞRI MERKEZİNDE SEKTÖR ARAŞTIRMALARI | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
GCM206 | HALKLA İLİŞKİLER | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 2 |
GCM218 | KONUŞMA SANATI II | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
GCM202 | MESLEKİ YABANCİ DİL II | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
STJ202 | STAJ II | 0 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
SCHVZ4 | SEÇMELİ DERS HAVUZU 4 | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 9 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BKE101 | BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GCM108 | BÜRO YÖNETİMİ VE İLETİŞİM TEKNİKLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM134 | İŞ VE YAŞAMDA MOTİVASYON | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM128 | KLAVYE TEKNİKLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM136 | SOSYAL PSİKOLOJİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 2 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GCM209 | ACİL ÇAĞRI MERKEZLERİ VE İLK YARDIM HİZMETLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 2 |
GCM219 | ÇAĞRI MERKEZLERİ İÇİN SATIŞ TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
GCM223 | DİJİTAL PAZARALAMA | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
GCM221 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 2 |
GCM211 | KRİZ VE STRES YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
GCM203 | MARKA YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 2 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GCM208 | ACİL ÇAĞRI KARŞILAMADA STRES YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM234 | ÇAĞRI MERKEZLERİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM240 | FİNANSAL OKURYAZARLIK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM236 | GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM230 | İŞARET DİLİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM210 | KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM208 | MESLEK ETİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
GCM242 | SOSYOLOJİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 2 |
GCM238 | YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 2 |
Her öğrencinin akademik takvimdeki önceden belirlenmiş tarihlerde kayıt yaptırması ve dönem sonu sınavlarına girebilmesi için ise derslerin en az % 70’ine uygulamaların ise en az %80’ine devam etmiş olması gerekmektedir. Öğrenciler her ders için en az 1 ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavları katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA),(BA),(BB),(CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olması için genel not ortalamasının en az 2.0 olması gerekir. |
Programı başarıyla tamamlamak için programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmek, 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmek ve 30 iş günlük zorunlu öğrenci stajını başarıyla tamamlamak gerekmektedir. |
Tam Zamanlı |
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programında eğitim öğretim faaliyetleri 3 öğretim görevlisi ile yürütülmektedir. Dersler 50 kişilik kapasiteye ve projeksiyona sahip sınıflarda yürütülmekte olup; 1 bilgisayar laboratuarı akademik çalışmalarda etkin olarak kullanılmaktadır. |
Adres: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Gülşehir Meslek Yüksekokulu, 5800, Gülşehir/NEVŞEHİR Web Adresi: http://gulsehirmyo.nevsehir.edu.tr/ |