Antrenörlük Eğitimi Bölümü ve Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalı, Üniversitemiz Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu bünyesinde, 22.05.2017 tarihli Karar ile açılmıştır. |
Antrenörlük Eğitimi Bölümü Programında olan 240 AKTS karşılığı olan derslerin tümünü başarıyla tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde eden öğrencilere “Antrenörlük” alanında lisans diploması verilir. |
Lisans |
Antrenörlük Eğitimi Programına giriş için adaylar özel yetenek sınavına girerler. Özel Yetenek Sınavı’ndan alınan puan, YKS (Temel Yeterlilik Testi) puanı, Milli Sporcu Olma durumu ve Spor Özgeçmişi durumu hep birlikte değerlendirilerek hesaplanan puana göre Programa yerleştirme yapılır. |
Eğitim programında yer alan İngilizce gibi bazı dersler için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu dersten beklenen öğrenme çıktılarını sağladığını düşünen öğrenciler, yapılan sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar, ders programındaki İngilizce dersinden muaf olurlar. |
Antrenörlük Eğitimi Programından mezun olmak için öğrencilerin Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliğinde belirtilen mezuniyet ve diploma şartlarını sağlaması ve dört yıl boyunca en az 240 AKTS ders almaları gerekmektedir. |
Antrenörlük Eğitimi programının eğitim dili Türkçe ve öğrenim süresi 4 yıldır. Programda her yarıyıl 30 AKTS'lik ders bulunmaktadır. Programda 46'sı zorunlu ders, 20'si uzmanlık dersi, 44'ü seçmeli spor dersi ve 48'i seçmeli teorik ders olmak üzere toplam 158 ders vardır. Bu derslerin arasında alan dersleri, meslek dersleri ve genel kültür dersleri bulunmaktadır. |
PÇ-1 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarıyla ilgili kavramları ve ilkeleri açıklayabilme bilgisine sahiptir. |
PÇ-2 | Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgiye sahiptir. |
PÇ-3 | Farklı yaş grupları için ulaşılması gereken en yüksek seviyelere yakın ve uzak dönem hedefleri sıralar. Hedefler doğrultusunda yakın ve uzun dönemler için antrenman planları yapabilir ve bunları değişen koşullara göre uyarlayabilir. |
PÇ-4 | Farklı yaş gruplarında yapılan yayınları ve güncel çalışmaları izleme, yorumlama, değerlendirme, analiz yapma ve uygulama bilgisine sahiptir. |
PÇ-5 | Antrenörlük eğitimi programı için belirlenecek kriter ve süreçler doğrultusunda antrenörün görev, yetki ve sorumluluklarının yasal ilkelerini tanımlar. |
PÇ-6 | Antrenör ile ilgili bilimsel araştırmaları planlama, yürütme, raporlama, sunma ve geliştirme sürecinde bilgiye ulaşma, araştırma-kurgulama ve bununla ilgili istatistiksel kavramları etik kuralları çerçevesinde tanımlar. |
PÇ-7 | Antrenör olarak spor alt yapısının gelişimine katkı sağlar, ulusal ve uluslararası düzeyde amatör, profesyonel ve milli sporcu yetiştirilmesinde gerekli olan bilgileri edinir. |
PÇ-8 | Yabancı dilde iletişim kurma becerisine sahip olur. |
PÇ-9 | Spor branşında, branşa özgü veya genel çevre koşullarından kaynaklanabilecek herhangi bir problemle karşılaşılması durumunda problemin tanımlanması ve önlenmesine yönelik öneriler oluşturur. |
PÇ-10 | Farklı spor dallarındaki meslektaşlarının antrenörlük uygulaması ile ilgili görüşlerini dikkate alır. |
PÇ-11 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarıyla ilgili farklı yaş grupları, cinsiyet ve antrenman düzeylerindeki sporcuların antrenman süreçlerinde karşılaştığı problemleri inceleme ve araştırma konusu yapar. |
PÇ-12 | Sporcuların eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, problem çözme ve analiz-sentez yapma becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanır. |
PÇ-13 | Antrenör yetenek seçimi, yönlendirme ve geliştirmede ve sporda modelleme yapma, geliştirme ve takip etmeyi planlar. |
PÇ-14 | Farklı yaş grubundaki bireylerin genel durumuyla ilgili olarak antrenör kendi bilgisini temel alarak, kişinin spor branşı, sağlık ve yaşam tarzı profilini, yetersizliklerini, vücut yapı ve fonksiyonunu, spora katılım düzeyini tanımlayarak bu doğrultuda değerlendirme ve uygulama önceliklerini belirler ve bireysel farklılıkları dikkate alarak antrenman programı planlar. |
PÇ-15 | Sporcu performansı odaklı düzenli antrenman programını günlük yaşama ve spor branşına uyarlayarak sistematik bir şekilde uygular. |
PÇ-16 | Antrenör, farklı yaş gruplarındaki bireyleri performans testleri ile belirli aralıklarla kontrol ederek, gerektiğinde antrenman planını yeniden düzenler. |
PÇ-17 | Meslektaşları ve farklı disiplinlerle işbirliği yaparak sürdürülebilir ilişki ve iletişim içinde çalışır. |
PÇ-18 | Gizlilik kuralları çerçevesinde farklı gruplardaki bireylerin özelliklerini dikkate alarak sportif değerlendirme ve sonuçlarını, hizmet alanları içerisindeki diğer profesyonellerle paylaşır. |
PÇ-19 | Ulusal ve uluslararası düzeyde sporcu yetiştirilmesinde diğer profesyonellerle çalışabilme deneyimine sahip olur. |
PÇ-20 | Etkileşimde bulunduğu diğer meslek mensupları ve disiplinlerle etkin, verimli ve etik prensiplerle çalışabilme becerisine sahip olur. |
PÇ-21 | Uzmanlık olarak seçilen spor branşı ile ilgili araç-gereç, diğer donanım ve eğitim teknolojilerini amaca göre etkin kullanır. |
PÇ-22 | Seçtiği uzmanlık dalında, mezun olduktan sonra hak kazandığı lisans ile antrenörlük yapar. |
PÇ-23 | Farklı seviye ve gruplardaki bireylerle ilgili güncel çalışmalar yapar. |
PÇ-24 | Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programlarını ve uygulamalarını aktif şekilde kullanır. |
PÇ-25 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarıyla ilgili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ulusal ve uluslararası hizmet içi eğitim, kurs, çalıştay, seminer, toplantı ve kongrelere katılarak mesleki bilgi ve becerilerini yaşam boyu öğrenme süreci içinde geliştirir. |
PÇ-26 | Antrenör psikososyal bakış̧ açısıyla sporcularının gizliliğine saygı göstererek etkin iletişim becerilerini kullanır. |
PÇ-27 | Antrenör olarak sporcu sağlığının korunmasına katkı sağlar. |
PÇ-28 | Sportif değerlendirme ve antrenman sürecinde ekip anlayışına sahiptir. |
PÇ-29 | Antrenman programını değerlendirme ve geliştirme sürecinde gereken verilerin toplanması, kayıt altına alınması ve raporlanmasında etik ve yasal çerçeveyi benimser. |
PÇ-30 | Tutum ve davranışlarının yanında, kültürel yeterlilikleri ile de topluma örnek olur, demokrasiye ve insan haklarına, toplumsal, bilimsel, kültürel değerlere ve mesleki etik ilkelere uygun davranır. |
PÇ-31 | Antrenörlük mesleği ile ilgili bilimsel araştırmaları planlama, yürütme ve uygulama sürecinde eleştirel bakış̧ açısına sahiptir. |
PÇ-32 | Antrenörlük kimliğini, bilincini ve mesleki disiplinini koruyarak disiplinler arası iş birliği anlayışıyla sorumluluk alır. |
PÇ-33 | Antrenörlük mesleği ile ilgili diğer meslek mensupları ile etkili iletişim becerisine sahip olur. |
PÇ-34 | Alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları/gelişmeleri izler ve değerlendirir. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | PÇ-21 | PÇ-22 | PÇ-23 | PÇ-24 | PÇ-25 | PÇ-26 | PÇ-27 | PÇ-28 | PÇ-29 | PÇ-30 | PÇ-31 | PÇ-32 | PÇ-33 | PÇ-34 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||
1- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||
2- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||
3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
1- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
2- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
3- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||
2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||
3- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
4- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
5- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | PÇ-21 | PÇ-22 | PÇ-23 | PÇ-24 | PÇ-25 | PÇ-26 | PÇ-27 | PÇ-28 | PÇ-29 | PÇ-30 | PÇ-31 | PÇ-32 | PÇ-33 | PÇ-34 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki örgütlerin iç ve dış çevre faktörleri, örgütün bölümleri ve birbirleriyle ilişkileri ve etkileşimleri, yönetimi, politikaları ve stratejileri konularında bilgi sahibidir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Alanına özgü araştırma yöntemleri konusunda temel düzeyde bilgi sahibidir. | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki yasal düzenlemeler, meslek standartları ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki ve yakın alanlardaki önemli sorunlar ve alternatif çözüm yolları konusunda bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar. | X | X | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||
Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip eder, akılcı analizler yapar, yorumlar, katkı sağlar ve değişimlere uyum sağlar. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili planlayabilme, örgütleme, koordinasyon, yöneltme ve kontrol fonksiyonlarını yerine getirir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili hizmet verme süreçlerini analiz eder, planlar, uygular, denetler ve gerektiğinde hizmet verme süreçlerini yeniden yapılandırır ve geliştirir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili hizmet verme politika ve stratejilerini kullanır, hizmet süreçlerini tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, gözden geçirir, geliştirir, değerlendirir, hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm bulur ve tüketici tatminini ölçme | X | X | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili konu ve sorunlarla ilgili olarak uygun araştırma yöntemlerini kullanarak proje ve araştırmalar planlar, gerçekleştirir, sonuçları açık ve anlaşılır bir şekilde sunar. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili sorunlarla ilgili olarak bilinen teknikleri kullanarak bilgileri analiz eder, sorunların çözümünde farklı seçenekleri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öngörülemeyen ve karmaşık sorunları çözer. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili gelişmeleri ve uygulamaları takip eder ve uygulamada kullanır. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki uygulamalardan soyut ve kuramsal çıkarımlar yapar. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Öz değerlendirme yapar. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Başkalarıyla ve bağımsız olarak etkin bir biçimde çalışır. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Ekip üyesi olarak çalışır , sorumluluk alır ve ekibi yönetir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Birlikte çalıştığı insanların mesleki bilgi ve becerilerini geliştirir ve performanslarını değerlendirir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda, sorunların çözümünde özgün ve özerk olur ve kendi başına karar verir. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili karmaşık, öngörülemeyen ve yeni stratejik yaklaşımlar gerektiren hizmet süreçlerini ve işleri yönetir veya dönüştürür. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Kendini ve zamanı yönetir ve öz eleştiri yapar. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda teknik ve mesleki faaliyetleri veya projeleri yönetir. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Mahiyetinde çalışan bireylerin veya grupların mesleki gelişimlerini yönetir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mesleki bilgi, beceri ve yetkinliğini arttırmak için kendi kendine öğrenir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ve mesleği ile ilgili güncel gelişmeleri ulusal ve uluslar arası düzeyde takip eder. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daha fazla sorumluluk alabilmek için bilgi, beceri ve yetkinliklerini arttırarak kişisel ve mesleki olarak kendini sürekli geliştirir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle günceller ve geliştirir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Bireylerarası ve kültürlerarası etkin iletişim kurar ve grup çalışması yapar. | X | X | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili bilgi, tartışma ve analizleri uzmanlara ve alan dışındakilere sunar. | X | X | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||
Bir yabancı dilde an az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar. | X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili düzenli olarak sağlık, güvenlik ve risk değerlendirmesi yapar ve bu amaçla bilgi toplar. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanındaki işleri yasalar ve meslek standartları çerçevesinde yerine getirir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili etik değerlere bağlı kalır ve sosyal sorumluluk sahibidir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
.Hizmet sunulan kişilerin özel hayatlarının mahremiyeti ve gizliliği konusunda yeterli bilince sahiptir ve bu konuda gerekli tedbirleri alır. | X | X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili işleri gerçekleştirirken insan sağlığını, sosyal ve doğal çevreyi dikkate alır. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Temel hak ve hürriyetleri gözetir, insanlar ve kültürler arasındaki farklılıklara duyarlı olur; hoşgörü ve saygı gösterir. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Alanı ile ilgili yasal mevzuatı yorumlar ve mevcut varsayımlara sorgulayıcı bakış açısıyla yaklaşır. | X | X | X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kişisel bakıma, hijyene, giyime ve görünüme alanının gerektirdiği şekilde özen gösterir. | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | PÇ-21 | PÇ-22 | PÇ-23 | PÇ-24 | PÇ-25 | PÇ-26 | PÇ-27 | PÇ-28 | PÇ-29 | PÇ-30 | PÇ-31 | PÇ-32 | PÇ-33 | PÇ-34 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | 2 | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki örgütlerin iç ve dış çevre faktörleri, örgütün bölümleri ve birbirleriyle ilişkileri ve etkileşimleri, yönetimi, politikaları ve stratejileri konularında bilgi sahibidir. | 3 | x | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanına özgü araştırma yöntemleri konusunda temel düzeyde bilgi sahibidir. | 4 | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki yasal düzenlemeler, meslek standartları ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. | 5 | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı bilgi sahibidir. | 6 | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki ve yakın alanlardaki önemli sorunlar ve alternatif çözüm yolları konusunda bilgi sahibidir. | 7 | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip eder, akılcı analizler yapar, yorumlar, katkı sağlar ve değişimlere uyum sağlar. | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili planlayabilme, örgütleme, koordinasyon, yöneltme ve kontrol fonksiyonlarını yerine getirir. | 3 | x | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili hizmet verme süreçlerini analiz eder, planlar, uygular, denetler ve gerektiğinde hizmet verme süreçlerini yeniden yapılandırır ve geliştirir. | 4 | x | x | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili hizmet verme politika ve stratejilerini kullanır, hizmet süreçlerini tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, gözden geçirir, geliştirir, değerlendirir, hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm bulur ve tüketici tatminini ölçme | 5 | x | x | x | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili konu ve sorunlarla ilgili olarak uygun araştırma yöntemlerini kullanarak proje ve araştırmalar planlar, gerçekleştirir, sonuçları açık ve anlaşılır bir şekilde sunar. | 6 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. | 7 | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili sorunlarla ilgili olarak bilinen teknikleri kullanarak bilgileri analiz eder, sorunların çözümünde farklı seçenekleri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öngörülemeyen ve karmaşık sorunları çözer. | 8 | x | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili gelişmeleri ve uygulamaları takip eder ve uygulamada kullanır. | 9 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanındaki uygulamalardan soyut ve kuramsal çıkarımlar yapar. | 10 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Öz değerlendirme yapar. | 11 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | x | 3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | x | x | x | 2- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | x | x | x | 3- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | x | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | x | x | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | x | x | x | 3- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 4- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 5- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | x | 2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER |
TC. Gençlik ve Spor Bakanlığı, Spor Kulüpleri, Gençlik Merkezleri. |
Spor Bilimleri Alanında Yüksek Lisans ve Doktora Eğitimi. |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT 101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
ANT 107 | GENEL CİMNASTİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
ANT 141 | HAREKET EĞİTİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
ANT 103 | İNSAN ANATOMİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
ANT 101 | SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
TDL 101 | TÜRK DİLİ I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
YBD 101 | YABANCI DİL I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
ANT | SEÇMELİ SPORLAR I | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT 102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT 104 | ATLETİZM | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 5 |
ANT 102 | EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ I | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 5 |
ANT 142 | KİNESİYOLOJİ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 5 |
ANT 144 | SPORCU SAĞLIĞI VE İLK YARDIM | 2 Saat | 1 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 5 |
TDL 102 | TÜRK DİLİ II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
YBD 102 | YABANCI DİL II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT | SEÇMELİ SPORLAR II | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 201 | ANTRENMAN BİLİMİ I | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT 205 | ANTRENÖRLÜK ETİĞİ VE İLKELERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT 203 | EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ II | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT 207 | MOTOR GELİŞİM | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT 209 | SPORCU BESLENMESİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT 211 | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT | SEÇMELİ TEORİK DERSLER I | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ I | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 202 | ANTRENMAN BİLİMİ II | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT 204 | ANTRENÖRLÜKTE LİDERLİK VE YETKİNLİK BECERİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT 210 | ATLETİK PERFORMANS GELİŞTİRME YÖNTEMLERİ I | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 208 | SPOR PSİKOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 206 | SPORDA BECERİ ÖĞRENİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 212 | YÜZME | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT | UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ II | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT | SEÇMELİ TEORİK DERSLER II | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 311 | ATLETİK PERFORMANS GELİŞTİRME YÖNTEMLERİ II | 1 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT 303 | ÇOCUK VE GENÇLERDE ANTRENMAN | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT 305 | FİZİKSEL UYGUNLUK | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT 307 | SPOR SOSYOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT 309 | SPOR YARALANMALARI VE DÜZELTİCİ EGZERSİZLER | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT 301 | YARIŞMA/MÜSABAKA ANALİZİ | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT | UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ III | - Saat | - Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 6 |
OSD | ÜNİVERSİTE ORTAK SEÇMELİ DERSLERİ I | - Saat | - Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 312 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 310 | PERFORMANS ÖLÇÜMLERİ, TESTLERİ VE DEĞERLENDİRME | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT 306 | SPOR BİYOMEKANİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT 304 | SPORDA ÇOCUK KORUMA | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 302 | SPORDA YÖNETİM VE ORGANİZASYON | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT 308 | UZUN VADELİ SPORCU GELİŞİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT | UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ IV | - Saat | - Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 6 |
OSD | ÜNİVERSİTE ORTAK SEÇMELİ DERSLERİ II | - Saat | - Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 403 | İŞME DEĞERLENDİRMESİ I | 4 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 6 |
ANT 405 | İŞME UYGULAMASI I | 0 Saat | 24 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 20 |
ANT 401 | SPOR BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ I | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 404 | İŞME DEĞERLENDİRMESİ II | 4 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 6 |
ANT 406 | İŞME UYGULAMASI II | 0 Saat | 24 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 20 |
ANT 402 | SPOR BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ II | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT 146 | ARTİSTİK CİMNASTİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 147 | ATICILIK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 148 | BADMİNTON | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 126 | BASKETBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 139 | BİNİCİLİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 149 | BİSİKLET | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 128 | BOCCE | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 127 | BOKS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 130 | DAĞCILIK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 150 | DART | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 151 | DOĞA SPORLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 152 | ESKRİM | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 124 | FUTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 153 | GOALBALL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 154 | GÖSTERİ CİMNASTİĞİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 121 | GÜREŞ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 155 | HALTER | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 135 | HENTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 156 | JUDO | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 157 | KARATE | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 123 | KAYAK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 158 | KİCK BOKS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 143 | KORFBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 145 | KORUMALI FUTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 113 | MASA TENİSİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 159 | MUAY-THAİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 112 | OKÇULUK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 114 | ORYANTİRİNG | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 129 | PİLATES | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 115 | RİTİM EĞİTİMİ VE DANS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 111 | SALON FUTBOLU / FUTSAL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 125 | SNOWBOARD | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 137 | SPOR TIRMANIŞ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 161 | SPROTİF RİTMİK CİMNASTİK (KADIN) | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 160 | SQUASH | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 162 | STEP AEROBİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 163 | TAEKWONDO | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 120 | TENİS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 110 | TÜRK HALK OYUNLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 131 | VOLEYBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 133 | VÜCUT GELİŞTİRME VE FITNESS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 164 | WUSHU | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 122 | YELKEN VE RÜZGAR SÖRFÜ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT 108 | YÜZME | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT146 | ARTİSTİK CİMNASTİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT147 | ATICILIK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 148 | BADMİNTON | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 126 | BASKETBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 139 | BİNİCİLİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 149 | BİSİKLET | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 128 | BOCCE | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 127 | BOKS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 130 | DAĞCILIK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 150 | DART | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 151 | DOĞA SPORLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 152 | ESKRİM | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 124 | FUTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 153 | GOALBALL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 154 | GÖSTERİ CİMNASTİĞİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 121 | GÜREŞ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 155 | HALTER | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 135 | HENTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 156 | JUDO | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 157 | KARATE | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 123 | KAYAK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 158 | KİCK BOKS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 143 | KORFBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 145 | KORUMALI FUTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 113 | MASA TENİSİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 159 | MUAY-THAİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 112 | OKÇULUK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 114 | ORYANTİRİNG | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 129 | PİLATES | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 115 | RİTİM EĞİTİMİ VE DANS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 111 | SALON FUTBOLU / FUTSAL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 125 | SNOWBOARD | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 137 | SPOR TIRMANIŞ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 161 | SPROTİF RİTMİK CİMNASTİK (KADIN) | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 160 | SQUASH | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 162 | STEP AEROBİK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 163 | TAEKWONDO | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 120 | TENİS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 110 | TÜRK HALK OYUNLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 131 | VOLEYBOL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 133 | VÜCUT GELİŞTİRME VE FITNESS | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 164 | WUSHU | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 122 | YELKEN VE RÜZGAR SÖRFÜ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT 108 | YÜZME | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ANTRENÖRLÜKTE İLETİŞİM BECERİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | CANKURTARANLIK EĞİTİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT- | ÇOCUKLAR İÇİN ANTRENÖRLÜK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | ÇOCUKLARDA FİZİKSEL UYGUNLUK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | DRAMA ÖĞRETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | EGZERSİZ BİYOKİMYASI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | EGZERSİZ REÇETESİ VE UYGULAMALARI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | EGZERSİZ VE YAŞAM KOÇLUĞU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | EĞİTSEL OYUNLAR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | ENGELLİLERDE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | ERGOJENİK YARDIM VE DOPİNGLE MÜCADELE | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | GELİŞİM VE ÖĞRENME | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | GRUP DİNAMİĞİ VE LİDERLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | HERKES İÇİN SPOR VE WELLNESS | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | KADIN VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | KARŞILAŞTIRMALI ANTRENÖR EĞİTİM PROGRAMLARI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | KİNANTROPOMETRİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | KULÜP YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | MOTİVASYON TEKNİKLERİ VE HEDEF BELİRLEME | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | OLİMPİZM VE OLİMPİK HAREKET | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | ÖZEL KURUM VE KURULUŞLARDA SPOR YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | REKREASYON LİDERLİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR ANİMATÖRLÜĞÜ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR ENDÜSTRİSİ VE PAZARLAMA | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR HUKUKU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR KÜLTÜRÜ VE FELSEFESİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR MASAJI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR PEDAGOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR TARİHİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPOR VE TURİZM | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA EKONOMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ETİK DEĞERLER VE FAİR-PLAY EĞİTİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA PERFORMANS MONİTÖRİZASYONU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA PSİKOLOJİK YARDIM BECERİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA SAHA VE MALZEME BİLGİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TEKNİK TAKTİK ÖĞRETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TESİS VE İŞLETMECİLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORDA YETENEK SEÇİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | SPORUN SOSYAL PSİKOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | YAŞLILIK VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT | YEREL YÖNETİMLER VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Seçmeli |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ARTİSTİK CİMNASTİK UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT- | ATLETİZM UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BADMİNTON UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BASKETBOL UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BİNİCİLİK UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BOCCE UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BOKS UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | FUTBOL UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | GÜREŞ UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | HENTBOL UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | KAYAK UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | MASA TENİSİ UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | OKÇULUK UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | PİLATES UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | SNOWBOARD UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | SPOR TIRMANIŞ UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | TENİS UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | VOLEYBOL UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | VÜCUT GELİŞTİRME VE FİTNESS UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | YÜZME UZMANLIK I | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ARTİSTİK CİMNASTİK UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | ATLETİZM UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BADMİNTON UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BASKETBOL UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BİNİCİLİK UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BOCCE UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BOKS UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | FUTBOL UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | GÜREŞ UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | HENTBOL UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | KAYAK UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | MASA TENİSİ UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | OKÇULUK UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | PİLATES UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | SNOWBOARD UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | SPOR TIRMANIŞ UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | TENİS UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | VOLEYBOL UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | VÜCUT GELİŞTİRME VE FİTNESS UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | YÜZME UZMANLIK II | 2 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ANTRENÖRLÜKTE İLETİŞİM BECERİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | CANKURTARANLIK EĞİTİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT- | ÇOCUKLAR İÇİN ANTRENÖRLÜK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | ÇOCUKLARDA FİZİKSEL UYGUNLUK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | DRAMA ÖĞRETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT | EGZERSİZ BİYOKİMYASI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | EGZERSİZ REÇETESİ VE UYGULAMALARI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | EGZERSİZ VE YAŞAM KOÇLUĞU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT | EĞİTSEL OYUNLAR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | ENGELLİLERDE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | ERGOJENİK YARDIM VE DOPİNGLE MÜCADELE | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | GELİŞİM VE ÖĞRENME | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | GRUP DİNAMİĞİ VE LİDERLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | HERKES İÇİN SPOR VE WELLNESS | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | KADIN VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | KARŞILAŞTIRMALI ANTRENÖR EĞİTİM PROGRAMLARI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | KİNANTROPOMETRİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | KULÜP YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | MOTİVASYON TEKNİKLERİ VE HEDEF BELİRLEME | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | OLİMPİZM VE OLİMPİK HAREKET | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | ÖZEL KURUM VE KURULUŞLARDA SPOR YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | REKREASYON LİDERLİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR ANİMATÖRLÜĞÜ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR ENDÜSTRİSİ VE PAZARLAMA | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR HUKUKU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR KÜLTÜRÜ VE FELSEFESİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR MASAJI | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR PEDAGOJİS | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR TARİHİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPOR VE TURİZM | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA EKONOMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ETİK DEĞERLER VE FAİR-PLAY EĞİTİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA PERFORMANS MONİTÖRİZASYONU | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA PSİKOLOJİK YARDIM BECERİLERİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA SAHA VE MALZEME BİLGİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TEKNİK TAKTİK ÖĞRETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TESİS VE İŞLETMECİLİK | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORDA YETENEK SEÇİMİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | SPORUN SOSYAL PSİKOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | YAŞLILIK VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | |
ANT | YEREL YÖNETİMLER VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ARTİSTİK CİMNASTİK UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | ATLETİZM UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BADMİNTON UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BASKETBOL UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BİNİCİLİK UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BOCCE UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | BOKS UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | FUTBOL UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | GÜREŞ UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | HENTBOL UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | KAYAK UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | MASA TENİSİ UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | OKÇULUK UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | PİLATES UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | SNOWBOARD UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | SPOR TIRMANIŞ UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | TENİS UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | VOLEYBOL UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | VÜCUT GELİŞTİRME VE FİTNESS UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT- | YÜZME UZMANLIK III | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT- | ARTİSTİK CİMNASTİK UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | ATLETİZM UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BADMİNTON UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BASKETBOL UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BİNİCİLİK UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BOCCE UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | BOKS UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | FUTBOL UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | GÜREŞ UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | HENTBOL UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | KAYAK UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | MASA TENİSİ UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | OKÇULUK UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | PİLATES UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | SNOWBOARD UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | SPOR TIRMANIŞ UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | TENİS UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | VOLEYBOL UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | VÜCUT GELİŞTİRME VE FİTNESS UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT- | YÜZME UZMANLIK IV | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli |
Çoktan Seçmeli, Klasik, Uygulamalı. |
240 AKTS ders yükünü tamamlamış olmak. |