Antrenörlük Eğitimi Bölümü ve Antrenörlük Eğitimi Anabilim Dalı, Üniversitemiz Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu bünyesinde, 22.05.2017 tarihli Karar ile açılmıştır. |
Antrenörlük Eğitimi Bölümü Programında olan 240 AKTS karşılığı olan derslerin tümünü başarıyla tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde eden öğrencilere “Antrenörlük” alanında lisans diploması verilir. |
Lisans |
Antrenörlük Eğitimi Programına giriş için adaylar özel yetenek sınavına girerler. Özel Yetenek Sınavı’ndan alınan puan, YGS puanı, Milli Sporcu Olma durumu ve Spor Özgeçmişi durumu hep birlikte değerlendirilerek hesaplanan puana göre Programa yerleştirme yapılır. |
Eğitim programında yer alan Bilgisayar ve İngilizce gibi bazı dersler için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen öğrenme çıktılarını sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar. |
Antrenörlük Eğitimi Programından mezun olmak için öğrencilerin Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliğinde belirtilen mezuniyet ve diploma şartlarını sağlaması ve dört yıl boyunca en az 240 AKTS ders almaları gerekmektedir. |
Antrenörlük Eğitimi programının eğitim dili Türkçe ve öğrenim süresi 4 yıldır. Programda her yarıyıl 30 AKTS ‘lik ders bulunmaktadır. Programda 53'ü zorunlu ders, 87'si seçmeli olmak üzere toplam 140 ders vardır. Bu derslerin arasında alan dersleri, meslek dersleri ve genel kültür dersleri bulunmaktadır. |
PÇ-1 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanlarına ilişkin temel kavramsal bilgilere, uygulamadaki yansımalarını da göz önünde bulunduracak şekilde ileri düzeyde sahiptir. |
PÇ-2 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanlarına yönelik edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, güncel teknolojik gelişmelere paralel sorunları tanımlar, analiz eder, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir. |
PÇ-3 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanında, alanla ilgili uygulamada görülebilecek herhangi bir aksaklığı veya sorunu çözmek için bireysel düzeyde ve ekip olarak sorumluluk yüklenir, gerektiğinde inisiyatif alır. |
PÇ-4 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanında, bilgiyi paylaşma ve birlikte öğrenme yetkinliğine sahiptir. |
PÇ-5 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanında, öğrenim sürecinde elde ettiği verileri iş yaşamında değerlendirebilme ve uygulama yetkinliğine sahiptir. |
PÇ-6 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Performans Analizi alanında, sağlık ile ilişkili temel ve güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve multimedya eğitim araç gereçleri ile diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
PÇ-7 | Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarına özgü, alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
PÇ-8 | Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
PÇ-9 | Spor Bilimleri alanında, uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
PÇ-10 | Spor bilimleri alanında, birlikte çalıştığı insanların mesleki bilgi ve becerilerini geliştirir ve performanslarını değerlendirir. |
PÇ-11 | Uygulama alanlarına yönelik temel ve ileri düzeyde bilgi ve becerileri öğretebilme ve uygulayabilme becerisine sahiptir. |
PÇ-12 | Yönetim bilimlerine ilişkin kavramsal bilgileri, spor bilimleri alanında kullanabilir. |
TYYC | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | X | X | X | |||||||||
2- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | X | X | X | X | ||||||||
1- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | X | X | X | X | ||||||||
2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | X | X | X | X | ||||||||
3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. | X | X | ||||||||||
1- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme. | X | X | ||||||||||
2- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | X | X | ||||||||||
3- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. | X | |||||||||||
1- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. | X | X | X | |||||||||
2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | X | X | X | |||||||||
3- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. | X | |||||||||||
4- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | X | |||||||||||
5- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | X | |||||||||||
1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. | X | X | X | X | ||||||||
2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | X | X |
Açıklama | PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||
Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||
Alanındaki örgütlerin iç ve dış çevre faktörleri, örgütün bölümleri ve birbirleriyle ilişkileri ve etkileşimleri, yönetimi, politikaları ve stratejileri konularında bilgi sahibidir. | X | X | X | X | X | |||||||
Alanına özgü araştırma yöntemleri konusunda temel düzeyde bilgi sahibidir. | X | X | X | |||||||||
Alanındaki yasal düzenlemeler, meslek standartları ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. | X | X | ||||||||||
Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı bilgi sahibidir. | X | X | X | X | ||||||||
Alanındaki ve yakın alanlardaki önemli sorunlar ve alternatif çözüm yolları konusunda bilgi sahibidir. | X | |||||||||||
Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar. | X | X | ||||||||||
Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip eder, akılcı analizler yapar, yorumlar, katkı sağlar ve değişimlere uyum sağlar. | X | |||||||||||
Alanı ile ilgili planlayabilme, örgütleme, koordinasyon, yöneltme ve kontrol fonksiyonlarını yerine getirir. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili hizmet verme süreçlerini analiz eder, planlar, uygular, denetler ve gerektiğinde hizmet verme süreçlerini yeniden yapılandırır ve geliştirir. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili hizmet verme politika ve stratejilerini kullanır, hizmet süreçlerini tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, gözden geçirir, geliştirir, değerlendirir, hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm bulur ve tüketici tatminini ölçme | X | X | X | X | ||||||||
Alanı ile ilgili konu ve sorunlarla ilgili olarak uygun araştırma yöntemlerini kullanarak proje ve araştırmalar planlar, gerçekleştirir, sonuçları açık ve anlaşılır bir şekilde sunar. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili sorunlarla ilgili olarak bilinen teknikleri kullanarak bilgileri analiz eder, sorunların çözümünde farklı seçenekleri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öngörülemeyen ve karmaşık sorunları çözer. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili gelişmeleri ve uygulamaları takip eder ve uygulamada kullanır. | X | X | X | |||||||||
Alanındaki uygulamalardan soyut ve kuramsal çıkarımlar yapar. | X | X | X | |||||||||
Öz değerlendirme yapar. | X | X | ||||||||||
Başkalarıyla ve bağımsız olarak etkin bir biçimde çalışır. | X | |||||||||||
Ekip üyesi olarak çalışır , sorumluluk alır ve ekibi yönetir. | X | |||||||||||
Birlikte çalıştığı insanların mesleki bilgi ve becerilerini geliştirir ve performanslarını değerlendirir. | X | X | X | |||||||||
Karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda, sorunların çözümünde özgün ve özerk olur ve kendi başına karar verir. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili karmaşık, öngörülemeyen ve yeni stratejik yaklaşımlar gerektiren hizmet süreçlerini ve işleri yönetir veya dönüştürür. | X | X | ||||||||||
Kendini ve zamanı yönetir ve öz eleştiri yapar. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda teknik ve mesleki faaliyetleri veya projeleri yönetir. | X | X | X | |||||||||
Mahiyetinde çalışan bireylerin veya grupların mesleki gelişimlerini yönetir. | X | X | ||||||||||
Mesleki bilgi, beceri ve yetkinliğini arttırmak için kendi kendine öğrenir. | X | X | X | |||||||||
Alanı ve mesleği ile ilgili güncel gelişmeleri ulusal ve uluslar arası düzeyde takip eder. | X | |||||||||||
Daha fazla sorumluluk alabilmek için bilgi, beceri ve yetkinliklerini arttırarak kişisel ve mesleki olarak kendini sürekli geliştirir. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle günceller ve geliştirir. | X | X | ||||||||||
Bireylerarası ve kültürlerarası etkin iletişim kurar ve grup çalışması yapar. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili bilgi, tartışma ve analizleri uzmanlara ve alan dışındakilere sunar. | X | X | ||||||||||
Bir yabancı dilde an az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde yazılı ve sözlü olarak iletişim kurar. | X | |||||||||||
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | |||||||||||
Alanı ile ilgili düzenli olarak sağlık, güvenlik ve risk değerlendirmesi yapar ve bu amaçla bilgi toplar. | X | |||||||||||
Alanındaki işleri yasalar ve meslek standartları çerçevesinde yerine getirir. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili etik değerlere bağlı kalır ve sosyal sorumluluk sahibidir. | X | X | ||||||||||
.Hizmet sunulan kişilerin özel hayatlarının mahremiyeti ve gizliliği konusunda yeterli bilince sahiptir ve bu konuda gerekli tedbirleri alır. | X | X | X | |||||||||
Alanı ile ilgili işleri gerçekleştirirken insan sağlığını, sosyal ve doğal çevreyi dikkate alır. | X | |||||||||||
Temel hak ve hürriyetleri gözetir, insanlar ve kültürler arasındaki farklılıklara duyarlı olur; hoşgörü ve saygı gösterir. | X | X | ||||||||||
Alanı ile ilgili yasal mevzuatı yorumlar ve mevcut varsayımlara sorgulayıcı bakış açısıyla yaklaşır. | X | X | ||||||||||
Kişisel bakıma, hijyene, giyime ve görünüme alanının gerektirdiği şekilde özen gösterir. | X | X |
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TYYÇ,. Düzey )Temel Alan Yeterlilikleri (Mesleki Ağırlıklı) | PROGRAM ÇIKTILARI | TYYÇ | ||||||||||||||||||||||||||||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | |||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. | 1 | x | x | x | x | x | x | x | 1- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | 2 | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki örgütlerin iç ve dış çevre faktörleri, örgütün bölümleri ve birbirleriyle ilişkileri ve etkileşimleri, yönetimi, politikaları ve stratejileri konularında bilgi sahibidir. | 3 | x | x | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanına özgü araştırma yöntemleri konusunda temel düzeyde bilgi sahibidir. | 4 | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki yasal düzenlemeler, meslek standartları ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. | 5 | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanında yer alan belirli bir meslek, iş ile ilgili detaylı bilgi sahibidir. | 6 | x | x | x | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | |||||||||||||||||||||
BİLGİ | -Kuramsal -Olgusal | Alanındaki ve yakın alanlardaki önemli sorunlar ve alternatif çözüm yolları konusunda bilgi sahibidir. | 7 | x | -Kuramsal -Olgusal | BİLGİ | ||||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki bilgileri, kuramları, modelleri genel olarak ve iş ortamında kullanır ve yorumlar. | 1 | x | x | x | x | x | 1- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip eder, akılcı analizler yapar, yorumlar, katkı sağlar ve değişimlere uyum sağlar. | 2 | x | x | x | x | x | 2- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili planlayabilme, örgütleme, koordinasyon, yöneltme ve kontrol fonksiyonlarını yerine getirir. | 3 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili hizmet verme süreçlerini analiz eder, planlar, uygular, denetler ve gerektiğinde hizmet verme süreçlerini yeniden yapılandırır ve geliştirir. | 4 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili hizmet verme politika ve stratejilerini kullanır, hizmet süreçlerini tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, gözden geçirir, geliştirir, değerlendirir, hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm bulur ve tüketici tatminini ölçme | 5 | x | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili konu ve sorunlarla ilgili olarak uygun araştırma yöntemlerini kullanarak proje ve araştırmalar planlar, gerçekleştirir, sonuçları açık ve anlaşılır bir şekilde sunar. | 6 | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. | 7 | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili sorunlarla ilgili olarak bilinen teknikleri kullanarak bilgileri analiz eder, sorunların çözümünde farklı seçenekleri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öngörülemeyen ve karmaşık sorunları çözer. | 8 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanı ile ilgili gelişmeleri ve uygulamaları takip eder ve uygulamada kullanır. | 9 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Alanındaki uygulamalardan soyut ve kuramsal çıkarımlar yapar. | 10 | x | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | ||||||||||||||||||||||
BECERİLER | -Bilişsel -Uygulamalı | Öz değerlendirme yapar. | 11 | x | x | -Bilişsel -Uygulamalı | BECERİLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | x | x | 3- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | x | 1- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | x | 2- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Öğrenme Yetkinliği | x | 3- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. | Öğrenme Yetkinliği | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | x | x | 2- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 3- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 4- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | x | 5- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | x | x | x | x | 1- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER | ||||||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER | Alana Özgü Yetkinlik | x | x | 2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | Alana Özgü Yetkinlik | YETKİNLİKLER |
TC. Gençlik ve Spor Bakanlığı, Spor Kulüpleri, Gençlik Merkezleri |
Spor Bilimleri Alanında Yüksek Lisans ve Doktora Eğitimi |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT105 | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE İLKELERİ | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 4 |
AİT101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
ENF101 | BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I | 2 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
ANT107 | GENEL CİMNASTİK | 1 Saat | 3 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT103 | İNSAN ANATOMİSİ VE KİNESİYOLOJİ | 4 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 6 |
ANT101 | SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 5 |
YBD101 | TEMEL İNGİLİZCE-I | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
TDL101 | TÜRKÇE-I: YAZILI ANLATIM | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Güz | Zorunlu | 2 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu I | - Saat | - Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AİT 102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT104 | ATLETİZM | 1 Saat | 3 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ENF102 | BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II | 2 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT102 | FİZYOLOJİ | 4 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 6 |
ANT106 | GELİŞİM VE ÖĞRENME | 3 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 5 |
YBD102 | TEMEL İNGİLİZCE II | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
TDL102 | TÜRKÇE II: SÖZLÜ ANLATIM | 2 Saat | 0 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT108 | YÜZME | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu II | - Saat | - Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BKE201 | BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER-I | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 1 |
ANT207 | FİZİKSEL UYGUNLUK | 3 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT209 | İLK YARDIM | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT211 | PSİKOMOTOR GELİŞİM | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 5 |
ANT201 | SPOR FİZYOLOJİSİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 6 |
ANT203 | SPOR PSİKOLOJİSİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT205 | SPORDA BECERİ ÖĞRENİMİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu III | - Saat | - Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT204 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
BKE202 | BİLİMSEL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLER-II | 0 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 1 |
ANT210 | EĞİTSEL OYUNLAR | 2 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 3 |
ANT212 | KİNANTROPOMETRİ | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT214 | MESLEKİ İNGİLİZCE | 2 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 2 |
ANT206 | SPOR SOSYOLOJİSİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT208 | SPORCU BESLENMESİ | 3 Saat | 0 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 5 |
ANT202 | SPORDA ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | 3 Saat | 1 Saat | 2 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu IV | - Saat | - Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT301 | ANTRENMAN BİLİMİ I | 3 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT311 | DOPİNG VE ERGOJENİK YARDIMLAR | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT305 | ENGELLİLERDE SPOR | 3 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT309 | İSTATİSTİK | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT303 | SPORDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
ANT307 | YARIŞMA PSİKOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Güz | Zorunlu | 3 |
OSD | BÖLÜM DIŞI ORTAK SEÇMELİ I | - Saat | - Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu V | - Saat | - Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | UZMANLIK ALAN DERSİ I | - Saat | - Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT302 | ANTRENMAN BİLİMİ II | 3 Saat | 1 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT304 | ÇOCUK VE ANTRENMAN | 3 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT306 | SPOR BİYOKİMYASI | 3 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT310 | SPOR YARALANMALARI VE REHABİLİTASYON | 3 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT308 | SPORDA YETENEK SEÇİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Bahar | Zorunlu | 4 |
OSD | BÖLÜM DIŞI ORTAK SEÇMELİ II | - Saat | - Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu VI | - Saat | - Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT | UZMANLIK ALAN DERSİ II | - Saat | - Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT401 | ANTRENMAN VE HAREKET BİLİMİ I | 3 Saat | 1 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 5 |
ANT403 | ANTRENÖRLÜK UYGULAMASI I | 1 Saat | 3 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT405 | ARAŞTIRMA PROJESİ I | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT407 | BİYOMEKANİK | 3 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT409 | ERGOSİPİROMETRİ | 1 Saat | 2 Saat | 4 | Güz | Zorunlu | 4 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu VII | - Saat | - Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT | UZMANLIK ALAN DERSİ III | - Saat | - Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT406 | ANTRENMAN BİLİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR | 3 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT402 | ANTRENMAN VE HAREKET BİLİMİ II | 3 Saat | 1 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 5 |
ANT404 | ANTRERÖLÜK UYGULAMASI II | 1 Saat | 3 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT410 | ARAŞTIRMA PROJESİ II | 2 Saat | 2 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT408 | MÜSABAKA-YARIŞMA ANALİZİ VE DEĞERLENDİRME | 2 Saat | 2 Saat | 4 | Bahar | Zorunlu | 4 |
ANT | Seçmeli Ders Havuzu VIII | - Saat | - Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT | UZMANLIK ALAN DERSİ IV | - Saat | - Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
Toplam: |
30 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT139 | BİNİCİLİK TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT127 | BOKS TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT109 | DRAMA | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT133 | FİTNESS TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT111 | FUTSAL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT121 | GÜREŞ TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT119 | HEMSBALL | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT135 | HENTBOL TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT123 | KAYAK (ALP DİSİPLİNİ) TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT113 | MASA TENİSİ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT129 | PİLATES TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT115 | SALON DANSLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT117 | SATRANÇ | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT125 | SNOWBOARD TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT137 | SPOR TIRMANIŞ TEMEL EĞİTİM I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT131 | VOLEYBOL TEMEL EĞİTİM-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Güz | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT126 | BASKETBOL TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT128 | BOCCE TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT130 | DAĞCILIK TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT124 | FUTBOL TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT11O | HALK DANSLARI | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT132 | KİTESURF TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT112 | OKÇULUK | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT114 | ORYANTİRİNG | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT116 | PLAJ VOLEYBOLU | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT134 | RÜZGAR SÖRFÜ TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 2 |
ANT118 | TEKERLEKLİ PATEN | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT120 | TENİS TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT122 | YELKEN TEMEL EĞİTİMİ-I | 1 Saat | 2 Saat | 1 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT213 | ARTİSTİK CİMNASTİK | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT245 | BİNİCİLİK TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT233 | BOKS TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT215 | DART | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT239 | FITNESS TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT227 | GÜREŞ TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT241 | HENTBOL TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT229 | KAYAK (ALP DİSİPLİNİ) TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT217 | KORFBOL | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT219 | LATİN DANSLARI | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT235 | PİLATES TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT231 | SNOWBOARD TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT243 | SPOR TIRMANIŞ TEMEL EĞİTİM II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT221 | SQUASH | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT223 | STEP-AEROBİK | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT237 | VOLEYBOL TEMEL EĞİTİM-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT225 | YOGA | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT216 | ATICILIK | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT254 | ATLETİZM TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT218 | BADMİNTON | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT242 | BASKETBOL TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT220 | BİSİKLET | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT244 | BOCCE TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT246 | DAĞCILIK TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT222 | DONANIMLI DALIŞ | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT240 | FUTBOL TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT224 | HENTBOL | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT226 | KANO | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT248 | KİTESURF TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT228 | MODERN DANSLAR | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT230 | RAFTİNG | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT232 | RİTMİK CİMNASTİK | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT250 | RÜZGAR SÖRFÜ TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 2 |
ANT234 | TAEKWONDO | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT236 | TENİS TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT238 | YELKEN TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT252 | YÜZME TEMEL EĞİTİMİ-II | 1 Saat | 2 Saat | 2 | Bahar | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT323 | BOWLİNG | 1 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | |
ANT315 | CANKURTARANLIK | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT321 | DRAMA EĞİTİMİ | 1 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT317 | FİZİKSEL AKTİVİTE VE SAĞLIK | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT319 | HAREKET EĞİTİMİ | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT313 | SPOR MASAJI | 2 Saat | 1 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT351 | ARTİSTİK CİMNASTİK I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT349 | ATLETİZM I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT357 | BADMİNTON I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT325 | BASKETBOL I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT343 | BİNİCİLİK I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT363 | BOCCE I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT365 | BOKS I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT353 | DAĞ KAYAĞI I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT331 | DAĞCILIK I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT369 | FİTNESS I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT335 | FUTBOL I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT359 | GÜREŞ I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT327 | HENTBOL I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT341 | KAYAK I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 5 |
ANT367 | KİTESURF I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT371 | PİLATES I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT355 | RİTMİK CİMNASTİK I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT361 | SNOWBOARD I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 5 |
ANT347 | SPOR TIRMANIŞ I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT333 | TENİS I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT339 | VOLEYBOL I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT345 | YAMAÇ PARAŞÜTÜ I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT329 | YELKEN I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT337 | YÜZME I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Güz | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT324 | EGZERSİZ VE YAŞAM KOÇLUĞU | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT314 | MOTİVASYONEL YAKLAŞIMLAR | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT322 | SPOR PEDAGOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT312 | SPOR TARİHİ VE OLİMPİZM | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT318 | SPOR YÖNETİMİ VE ORGANİZASYONU | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT316 | SPORDA LİDERLİK | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT320 | SPORDA ZİHİNSEL ANTRENMAN | 2 Saat | 0 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 2 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT352 | ARTİSTİK CİMNASTİK II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT350 | ATLETİZM II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT358 | BADMİNTON II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT326 | BASKETBOL II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT344 | BİNİCİLİK II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | |
ANT364 | BOCCE II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT366 | BOKS I | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT354 | DAĞ KAYAĞI II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT332 | DAĞCILIK II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT370 | FİTNESS II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT336 | FUTBOL II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT360 | GÜREŞ II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT328 | HENTBOL II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT342 | KAYAK II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT368 | KİTESURF II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT372 | PİLATES II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT356 | RİTMİK CİMNASTİK II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT362 | SNOWBOARD II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT348 | SPOR TIRMANIŞ II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT334 | TENİS II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT340 | VOLEYBOL II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT346 | YAMAÇ PARAŞÜTÜ II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT330 | YELKEN II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT338 | YÜZME II | 2 Saat | 2 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 4 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT417 | EKSTREM KOŞULLAR FİZYOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT415 | SPOR VE ETİK | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 0 |
ANT411 | SPOR VE TURİZM | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 0 |
ANT413 | TAKIM PSİKOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | |
ANT419 | TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ VE SPOR | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 3 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT449 | ARTİSTİK CİMNASTİK III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT447 | ATLETİZM III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT453 | BADMİNTON III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT421 | BASKETBOL III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 0 |
ANT439 | BİNİCİLİK III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT459 | BOCCE III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 4 |
ANT425 | BOKS III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 3 |
ANT445 | DAĞ KAYAĞI III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT427 | DAĞCILIK III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT463 | FİTNESS III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT431 | FUTBOL III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT457 | GÜREŞ III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 5 |
ANT423 | HENTBOL III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT437 | KAYAK III | 2 Saat | 4 Saat | 3 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT467 | KİTESURF III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT465 | PİLATES III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 0 |
ANT451 | RİTMİK CİMNASTİK III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT435 | SNOWBOARD III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 7 |
ANT433 | SPOR TIRMANIŞI III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 5 |
ANT423 | TENİS III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT427 | VOLEYBOL III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT441 | YAMAÇ PARAŞÜTÜ III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT425 | YELKEN III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
ANT429 | YÜZME III | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Güz | Seçmeli | 6 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT418 | BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT414 | ELİT SPORCULAR FİZYOLOJİSİ | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT416 | SPORDA ELEŞTİREL DÜŞÜNME | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT412 | SPORDA FAİRPLAY | 2 Saat | 0 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 0 |
Kodu | Adı | Teori | Uygulama | Sınıfı | Dönemi | Türü | Akts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ANT448 | ARTİSTİK CİMNASTİK IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT446 | ATLETİZM IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT452 | BADMİNTON IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT422 | BASKETBOL IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT438 | BİNİCİLİK IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 5 |
ANT458 | BOCCE IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 4 |
ANT426 | BOKS IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 3 |
ANT444 | DAĞ KAYAĞI IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT426 | DAĞCILIK IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT462 | FİTNESS IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT432 | FUTBOL IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT456 | GÜREŞ IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 5 |
ANT422 | HENTBOL IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT436 | KAYAK IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT466 | KİTESURF IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 5 |
ANT464 | PİLATES IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 0 |
ANT450 | RİTMİK CİMNASTİK IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT436 | SNOWBOARD IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT434 | SPOR TIRMANIŞI IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT424 | TENİS IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT428 | VOLEYBOL IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT440 | YAMAÇ PARAŞÜTÜ IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT424 | YELKEN IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
ANT430 | YÜZME IV | 2 Saat | 4 Saat | 4 | Bahar | Seçmeli | 6 |
Çoktan Seçmeli, Klasik, Uygulamalı |
240 AKTS ders yükünü tamamlamış olmak |
Spor Merkezi, Fitness (GYM), Basketbol ve Voleybol Sahası, Açık ve Kapalı Tenis Kortu, Açık ve Kapalı Futbol Sahası |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Üniversite Yerleşkesi NEVŞEHİR Tel : 0 384 228 10 00 E-Mail : sporbilimlerifakultesi@nevsehir.edu.tr Web : http://sporbilimleri.nevsehir.edu.tr/ |